پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 42771
منبع : خبرگزاری فارس
با تایید صلاحیت در اداره کل ورزش و جوانان قم

کاندیداها برای ریاست هیأت‌ هاکی قم رقابت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: کاندیداها در تلاش برای به دست آوردن کرسی ریاست هیأت‌ هاکی استان قم به مجمع انتخابات این هیأت ورزشی در حضور رئیس فدراسیون هاکی و مدیر کل ورزش و جوانان قم می‌روند.
کاندیداها برای ریاست هیأت‌ هاکی قم رقابت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، هاکی رشته‌ای است که از اوایل دهه 1380 رسما فعالیت خود را در قم آغاز کرده ولی به واسطه علاقمندان بسیار زیادی که در قم دارد و همچنین به لحاظ برخورداری از مربیان خوب و با دانش، رشد قابل توجهی داشته و موفقیت‌های خوبی را نیز برای ورزش قم در سطح کشور کسب کرده است.

در حال حاضر با توجه به اینکه هیأت‌ ورزشی هاکی استان قم رئیس ندارد، اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم در هماهنگی با فدراسیون‌ این رشته ورزشی، اداره آن را با انتخاب سرپرست انجام می‌دهد تا مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید این هیأت برگزار شود.

از سوی دیگر با برنامه‌ریزی مجامع هیأت‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم برای انتخاب رئیس جدید هیأت‌ ورزشی هاکی، این اداره‌کل از کاندیداهای واجد شرایط ثبت به عمل آورده و با مشخص شدن صلاحیت کاندیداها، مجمع انتخابات این هیأت ورزشی در نهمین روز آبان ماه برگزار خواهد شد.

با توجه به کناره‌گیری رئیس هیأت هاکی استان قم، این هیأت نیز در حال حاضر همانند چند هیأت ورزشی دیگر از جمله جانبازان و معلولین، گلف، نجات غریق و غواصی و سوارکاری به شکل سرپرستی اداره می‌شود تا به منظور تعیین رئیس جدید، مجمع انتخابات تشکیل شود.

افراد مایل به حضور در مجمع انتخابات هیأت‌ هاکی استان قم باید شرایطی نیز داشته باشند که تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به یکی از سه ادیان رسمی کشور، عدم سوء سابقه کیفری، دارا بودن حداقل 30 سال سن و دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم از جمله این شرایط به شمار می‌رود.

در بین شرایط مورد نظر برای کاندیداهای ریاست هیأت‌های ورزشی استان قم، گزینه ارائه برنامه پیشنهادی شامل برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت و نیز نحوه تأمین منابع مالی هیأت از مهم‌ترین موضوعاتی ا‌ست که کاندیداهای این هیأت‌ها باید برای تحقق آن برنامه ویژه داشته باشند.

مجمع انتخابات هیأت هاکی استان قم در حالی برگزاری می‌شود که بعد از انتخابات فروردین ماه سال 1393 این هیأت که به موفقیت مسعود رضائیان در انتخابات منجر شد، رضائیان بعد از دو سال فعالیت در این هیأت از مسؤولیت خود کناره‌گیری کرد تا حمید جلیلی با حکم بهرام شفیع سرپرست هیأت هاکی قم شود.

در واقع هاکی یکی از هیأت‌های ورزشی نوپا در استان قم است اما با تشکیل دوره‌های متنوع آموزشی برای نیروی انسانی مرتبط با این رشته و جذب استعدادهای آن رشد خوبی داشته، ضمن اینکه ورزشکاران این رشته در مسابقات مختلف کشوری نتایج قابل توجهی به دست آورده‌اند.

مجمع انتخابات هیأت هاکی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت ورزشی با رقابت کاندیداها در روز یکشنبه نهم آبان ماه با حضور بهرام شفیع رئیس فدراسیون این رشته، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca60ny.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما