شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 21161

صدور مجوز 3 نشریه سراسری فارسی و انگلیسی زبان در قم

قم نيوز : قم نيوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از صدور مجوز یک مجله سراسری به زبان انگلیسی و دو مجله سراسری فارسی و انگلیسی زبان در استان قم خبر داد.
صدور مجوز 3 نشریه سراسری فارسی و انگلیسی زبان در قم
به گزارش قم نيوز، مهدی توکلیان اظهار داشت: بنا به درخواست سه نشریه «Horizons Of Thought»، «رسالت حقوقی» و «حکمت اسلامی» از قم در خصوص صدور پروانه نشر، انتشار این مجلات در جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات مورد موافقت قرار گرفت و از تاریخ صدور مجوز با تأکید بر رعایت ماده ۱۶ و سایر مقررات مندرج در قانون مطبوعات، انتشار نشریه‌های مذکور، بلامانع اعلام شد.

وی ترتیب انتشار دو نشریه «Horizons Of Thought» و «رسالت حقوقی» را دو فصلنامه و نشریه «حکمت اسلامی» را فصلنامه عنوان کرد و افزود: سه نشریه ذکر شده به صورت مجله‌ای و با گستره توزیع سراسری منتشر شده و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم موسسه آموزش و پژوهش امام خمینی (ره) را صاحب امتیاز نشریه «Horizons Of Thought» دانست و ادامه داد: این مجله انگلیسی زبان به مدیرمسئولی ابوالحسن حقانی خاوه، در زمینه مطالعات اسلامی منتشر می‌شود.

توکلیان به دومین مجله جدید اشاره کرد و گفت: دوفصلنامه «رسالت حقوقی» به صاحب امتیازی دانشگاه حضرت معصومه (س) و مدیرمسئولی علی‌رضا باقری ثالث در زمینه علوم انسانی و به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر خواهد شد.

وی فصلنامه «حکمت اسلامی» را سومین نشریه جدید برشمرد و ابراز داشت: این مجله فارسی زبان نیز به صاحب امتیازی مجمع عالی حکمت اسلامی و مدیرمسئولی غلامرضا فیاضی، برای انتشار مطالبی در زمینه علوم انسانی موفق به اخذ مجوز شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca66nu.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما