دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : 13881
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد

تشدید نظارت بر نرخ کرایه‌های تاکسی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از تشدید نظارت بر نرخ کرایه‌های تاکسی و تخلفات از 16 اردیبهشت خبر داد.
تشدید نظارت بر نرخ کرایه‌های تاکسی در قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا اقبالیان با اشاره به ضرورت نظارت بر نرخ کرایه‌های تاکسی اظهار کرد: با اعلام نرخ جدید کرایه‌های تاکسی، برچسب‌های نرخ جدید به بدنه تاکسی‌ها نصب شد و از امروز اردیبهشت افزایش نظارت‌ها صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی لازم در پنج برنامه تلویزیونی و رادیویی در زمینه نرخ کرایه‌ها صورت گرفته و شماره تلفن‌های دریافت شکایات اعلام شده است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم عنوان داشت: افراد در صورت شکایت می‌توانند با شماره‌ تلفن‌های ۷۷۳۳۳۸۶، ۶۶۲۸۸۰۰ و ۶۶۶۰۰۸۷ تماس حاصل کرده یا شکایات خود را به شماره ۳۰۰۰۵۱۳۳ ارسال کنند.

وی یادآور شد: ۹۰ مورد تماس تلفنی و ۱۵۰ مورد تماس از طریق پیامک در ۱۵ روز اخیر اعلام شده که ۲۰۰ مورد از شاکیان توجیه شدند.

اقبالیان تصریح کرد: اکثر تماس‌های برقرار شده به دلیل بی‌اطلاعی از نرخ مصوب کرایه‌های تاکسی بود که در این زمینه اطلاع‌رسانی در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود در خرداد سال جاری تعداد تماس‌ها در این زمینه کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/۱۲۰/
https://qomnews.ir/vdca6an6.49nea15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما