دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 15861
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم خبر داد:

محکومیت 320 میلیون ریالی برای عرضه‌کننده برنج تقلبی در قم

قم نيوز : قوم نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از محکومیت 320 میلیون ریالی برای عرضه‌کننده برنج تقلبی در قم خبر داد.
محکومیت 320 میلیون ریالی برای عرضه‌کننده برنج تقلبی در قم
 به گزارش قم نیوز، مهدی ریاضی با اشاره به اعلام شکایت‌های مردمی مبنی بر عرضه برنج تقلبی در یکی از فروشگاه‌های سطح شهر اظهار کرد: بازرسان اداره کل تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت استان قم به اتفاق یکدیگر از این فروشگاه بازدید کردند.
 
وی افزود: کارشناسان خبره این ادارات پس از بررسی دقیق برنج عرضه شده دریافتند که متصدی فروشگاه برنج ایرانی را با برنج نامرغوب خارجی مخلوط کرده و در بسته‌بندی‌هایی به نام برنج مرغوب ایرانی به فروش می‌رساند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با بیان اینکه پرونده این شکایت پس از تشکیل و طی تشریفات قانونی به شعبه مربوطه ارجاع داده شد خاطرنشان کرد: پس از صدور حکم توسط شعبه بدوی و تایید آن در شعبه تجدیدنظر، فرد متخلف به اتهام تقلب به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 320 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.
 
 جزای نقدی 45 میلیون ریالی برای فروشنده ابزارآلات قاچاق در قم
 
ریاضی اظهار کرد: در گشت مشترکی که توسط اداره کل تعزیرات حکومتی  بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قم صورت گرفت یک واحد صنفی فروش ابزارآلات صنعتی بازدید و مقادیر زیادی ابزار قاچاق و فاقد برچسب طرح شبنم کشف شد.
 
وی افزود: پرونده این کشف پس از تشکیل به شعبه مربوطه ارجاع داده شد و در آنجا هم پس از بررسی گزارش و استعلام از مراجع ذی صلاح و شنیدن دفاعیات متهم، تخلف فروش کالای قاچاق محرز و پس از اعتراض این شخص در شعبه تجدید نظر تایید شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با بیان اینکه علاوه بر ضبط کالای کشف شده جریمه 45 میلیون ریالی هم برای فرد متهم در نظر گرفته شده است گفت: این مبلغ باید به صندوق دولت واریز شود.
 
 100 کیلوگرم سوهان غیر بهداشتی در قم معدوم شد
 
وی در ادامه به گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی قم در مورد کشف 100 کیلوگرم سوهان غیر بهداشتی از یک واحد اشاره کرد و عنوان داشت: در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و به شعبه ویژه بهداشت اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارجاع داده شد.
 
ریاضی خاطرنشان کرد: شعبه مذکور هم پس از اجرای تشریفات قانونی حکم به معدومیت سوهان‌های غیر بهداشتی فاقد تاریخ تولید و انقضاء داد که این کار انجام شد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdca6an6.49nmi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما