چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 15311
با 4 باخت و تنها یک پیروزی:

والیبالیست‌های نوجوان قم از مسابقات قهرمانی کشور حذف شدند

قم نيوز : قم نیوز: والیبالیست‌های تیم رده سنی نوجوانان هیئت والیبال استان قم با کسب نتایج دور از انتظار از مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور حذف شدند.
والیبالیست‌های نوجوان قم از مسابقات قهرمانی کشور حذف شدند
 به گزارش قم نیوز، پایان بازی‌های تیم والیبال نوجوانان قم در مسابقات والیبال نوجوانان کشور با ناکامی این تیم و حذف از گردونه مسابقات در خاتمه دیدارهای مرحله مقدماتی همراه بود تا تیم قم با دست خالی از این پیکارها باز گردد.
 
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان کشور در مناطق مختلف کشور به انجام رسید و به مدت شش روز ادامه داشت در حالی که تیم نوجوانان والیبال قم در بخش پسران نیز برای برگزاری بازی‌های خود به یزد اعزام شد.
 
با توجه به اعلام آمادگی استان‌های مختلف به فدراسیون والیبال این دوره از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور با حضور 24 تیم به میزبانی آذربایجان غربی، کرمانشاه، یزد، گلستان و هرمزگان به انجام رسید و در گروه نخست این مسابقات تیم‌های والیبال نوجوانان استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین و البرز حضور داشتند.
 
تیم‌های حاضر در گروه دوم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان کشور از استان‌های کرمانشاه، خوزستان، همدان و کردستان بودند و تیم والیبال نوجوانان قم در گروه سوم این مسابقات قرار داشت جایی که تیم‌های یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قم، مرکزی و توابع تهران نیز حضور داشتند.
 
علاوه بر اینکه از گروه‌های اول تا چهارم دو تیم برتر به مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان کشور صعود کردند، تیم‌های اول و دوم هر گروه جواز حضور در مسابقات دسته اول سال 1393 را نیز به دست آوردند.
 
همچنین تیم‌های سوم و چهارم هر گروه نیز به مسابقات دسته دو سال 1393 راه یافتند و تیم‌های پنجم تا هفتم نیز در مسابقات دسته سه نوجوانان سال 1393 بازی می‌کنند که تیم نوجوانان هیئت والیبال قم نیز یکی از این تیم‌ها خواهد بود.
 
تیم والیبال نوجوانان قم درحالی به کسب یک پیروزی به کار خود در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان کشور پایان داد که دیدارهای این گروه به مدت یک هفته به میزبانی هیئت والیبال استان یزد برگزار شد و در نهایت تیم نوجوانان والیبال قم با کسب یک پیروزی و چهار شکست به کار خود پایان داد و نتوانست به مرحله بعدی مسابقات صعوت کند.
 
نوجوانان والیبالیست قم در جدال با تیم‌های هیئت والیبال توابع تهران، اصفهان، یزد و مرکزی با نتایج مشابه سه بر صفر مغلوب شد در حالی که در آخرین مسابقه خود توانست یک پیروزی کسب کرده و سه بر یک تیم والیبال نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد را شکست دهد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdca6en6.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما