پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 22331

اعزام تنیس‌بازان قمی به مسابقات تور تنیس آسیا

قم نيوز : قم نیوز: تنیس‌بازان قمی از آخرین روز خرداد ماه در مسابقات تور تنیس آسیا در تلاش برای کسب عناوین برتر با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
اعزام تنیس‌بازان قمی به مسابقات تور تنیس آسیا
به گزارش قم نیوز، یکی از مهم‌ترین رقابت‌های بین‌المللی تنیس در سال جاری و در فصل بهار مسابقات تور تنیس زیر ۱۴ سال قهرمانی آسیا است که به میزبانی فدراسیون تنیس کشورمان با حضور چهره‌های شاخص این رشته برگزار می‌شود.

البته فدراسیون تنیس کشورمان در حالی مسابقات تور تنیس قهرمانی آسیا را در مدت چهار هفته میزبانی می‌کند که این مسابقات در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود و تنیسورهای دختر حاضر در این پیکارها با پوشش کامل اسلامی با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

مسابقات تور تنیس آسیا به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ تنیس در حالی به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود که پس از ۱۸ ماه تلاش فدراسیون در نهایت قرعه میزبانی رقابت‌های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا به نام ایران رقم خورد و بر این اساس قرار شد تا این رقابت‌ها به مدت چهار هفته در شهرهای مختلف کشورمان به انجام برسد.

بدین ترتیب طبق برنامه ریزی صورت گرفته، مسابقات هفته‌های اول و دوم این دوره از رقابت‌ها تیر ماه امسال در تهران برگزار می‌شود و سپس تنیس‌بازان شرکت کننده در این پیکارها رقابت‌های خود در هفته سوم را شهریور ماه در آذربایجان شرقی برگزار می‌کنند.

این در شرایطی است که مسابقات هفته چهارم و پایانی تور تنیس آسیا در آبان ماه در یکی از استان‌های جنوبی که واجد شرایط میزبانی این مسابقات هستند برگزار می‌شود و تنیسورها در دو بخش دختران و پسران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در این دوره از رقابت‌ها تنیسورها در بخش دختران با پوشش کامل اسلامی که مورد تائید وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون جهانی تنیس است در زمین‌های مجزا ویژه بانوان با یکدیگر مسابقه می‌دهند البته تنیس‌بازان قمی شرکت کننده در این رقابت‌ها همگی در بخش پسران هستند.

هیئت تنیس استان قم نیز اسامی شش تن از تنیس‌بازان مستعد و آینده دار قمی اعزامی به این رقابت‌ها را معرفی کرد که بر این اساس محمدحسین جلالیان، امین موسوی، سینا یوسف‌زاده، علی صیفی، آرش میرعارفی و مهدی آدابی در این دوره از رقابت‌های تور تنیس قهرمانی آسیا با حریفان خود پیکار خواهند کرد.

تنیس‌بازان قمی در حالی به این دوره از پیکارهای تور تنیس قهرمانی آسیا در اصفهان اعزام می شوند که سال گذشته نیز شش نماینده از قم در این پیکارها حضور داشتند که شاخص‌ترین آنها محمدحسین جلالیان بود که در هر دو بخش تیمی و انفرادی توانست در بین سه نفر برتر قرار بگیرد و ضمن کسب این موفقیت به عنوان یکی از استعدادهای آینده دار تنیس قم و کشورمان به مسابقات تنیس قهرمانی زیر ۱۴ سال غرب آسیا نیز اعزام شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca6enu.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما