شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 32691
با شکست غیرمنتظره در میهمانی شهروند ساری

یاسین‌پیشرو قم ۲ پله در جدول رده‌بندی لیگ برتر سقوط کرد

قم نيوز : قم نگار: شاگردان سیدمهدی غیاثی با کسب شکست در میهمانی هفته دهم لیگ برتر نسبت به جایگاه قبلی خود، دو پله در جدول رده‌بندی بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ هفدهم پائین‌تر آمدند.
یاسین‌پیشرو قم ۲ پله در جدول رده‌بندی لیگ برتر سقوط کرد
به گزارش قم نگار، یاسین‌پیشرو قم بعد از باخت‌های متوالی در مصاف با تیم‌های مقاومت البرز و گیتی‌پسند اصفهان و تساوی در بازی خانگی با تیم پایین جدولی آذرخش هرمزگان، برای انجام یک بازی خارج از خانه با تیم انتهای جدولی شهروند به ساری رفته و در مقابل تیم رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت و بازی را واگذار کرد.

یاسین‌پیشرو قم بعد از سه هفته ناکامی که تنها یک امتیاز برای این تیم به همراه داشت، در دیدار خارج از خانه از هفته دهم نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر شهروند ساری باز هم امتیاز از دست داد تا روند ناکامی‌هایش ادامه داشته باشد.

شاگردان سیدمهدی غیاثی در ششمین بازی خارج از خانه این فصل لیگ برتر فوتسال، در سالن سید رسول حسینی ساری میهمان شاگردان سید مهدی ابطحی در تیم شهروند ساری بودند و از شروع تا پایان بازی از حریف عقب بودند و در پایان با حساب سه بر دو به میزبان خود باختند.

یاسینی‌ها در این دیدار بازی قابل قبولی ارائه نکردند و بعد از اینکه نیمه نخست را با تساوی یک بر یک برابر میزبان خود به پایان رساندند، در نیمه دوم این دیدار با وجود اینکه می‌توانستند دروازه تیم شهروند ساری را باز کنند اما به راحتی گل خوردند تا حتی نتوانند یک امتیاز از میهمانی رقیب مازندرانی خود بگیرند.

اتفاق ویژه بعد از پایان این مسابقه این است که یاسین‌پیشرو قم به پنجمین باخت خود در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تن داد و بدین‌ترتیب از رتبه چهارم جدول رده‌بندی که تا پایان هفته نهم آن را در اختیار داشت دو پله پایین‌تر رفت و در مکان ششم قرار گرفت.

نکته قابل جالب توجه این مسابقه حساس بین تیم‌های بالا و پایین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور‏ این بود که علیرضا وفایی بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم باز هم در ترکیب این تیم به میدان نرفت چراکه در کشور قطر و در دیدارهای دوستانه با تیم ملی این کشور آسیب دید ودو هفته متوالی است که نمی‌تواند برای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال به میدان برود.

وفایی که از سوی کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان نیز به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر و مهره کلیدی تیم یاسین‌پیشرو قم به اردوی تیم ملی فوتسال نیز دعوت شده تا در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ حضور یابد این‌روزها در ترکیب تیم یاسین‌پیشرو حضور ندارد.

یاسین‌پیشرو قم با شکست در هفته دهم بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم شهروند ساری ۱۳ امتیازی باقی ماند و در بازی آینده خود از مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه اول مهر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از ساعت ۱۶ برابر تیم فوتسال فردوسی مشهد صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca6ine.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما