دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 23691

شکست تیم تنیس آریا گرانول قم برابر نماینده تهران

قم نيوز : قم نیوز: تیم تنیس آریاگرانول قم در نخستین روز مسابقات تنیس قهرمانی کشور برابر نماینده تهران شکست خورد.
شکست تیم تنیس آریا گرانول قم برابر نماینده تهران
به گزارش قم نیوز، مسابقات تنیس قهرمانی کشور در ارومیه آغاز شد اما نماینده قم در مسابقه نخست خود توفیقی به دست نیاورد و برابر نماینده تهران شکست خورد.

نماینده تنیس قم که امسال با نام آریا گرانول قم در مسابقات تنیس قهرمانی کشور شرکت کرده است در نخستین بازی خود برابر تیم ارومیه تهران قرار گرفت و در مسابقه‌ای نزدیک با نتیجه دو بر یک برابر تیم تنیس ارومه تهران مغلوب شد.

تنیسورهای قمی در دومین مسابقه خود برابر میزبان قرار می‌گیرند و برای جبران شکست روز نخست به مصاف آشور ارومیه می‌روند.

در سایر بازی‌های روز نخست، آکادمی تنیس ارومیه با نتیجه ۳ بر صفر از خانه اصفهان شکست خورد، روئین بتون باختر با نتیجه ۳ بر صفر پاسارگاد رشت را مغلوب کرد، هیئت تنیس اصفهان، ابرا مشهد و جاویدان تهران نیز به ترتیب با همین نتیجه مقابل تیم‌های آشورا افشار، فولاد آلیاژی یزد و پورشینا نوشهر به برتری رسیدند.

تیم هیئت تنیس قم با تیمی کاملا بومی متشکل از مرتضی قنبری، علیرضا ضابطان، امیر صفاری، هادی افشاری به مصاف حریفان می‌رود، ضمن اینکه مرتضی قنبری به عنوان مربی و بازیکن هدایت این تیم را بر عهده دارد و این رقابت‌ها تا پایان هفته در جریان است.

تیم‌های آکادمی تنیس ارومیه، روئین بتون باختر ارومیه، آشور ارومیه، ابرا مشهد، آکادمی تنیس خانه اصفهان، پاسارگاد رشت، هیئت تنیس اصفهان، فولاد آلیاژی یزد، ارومه تهران، آکادمی الیت همدان، جاویدان تهران، آریا گرانول قم، فولاد مبارکه سپاهان، تیم تنیس ارتش و پورشینا نوشهر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.

در این رقابت‌ها ۱۵ تیم حضور دارند و به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا دو تیم برای صعود به لیگ دسته اول تنیس کشور انتخاب شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca6inu.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما