سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : 29631
مدیر کل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها:

ارزیابی کلی از نمایشگاه بهشت بانو خوب و مطلوب است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: تا به امروز حرکت مطلوبی در نمایشگاه بهشت بانو انجام شده و مسئولان غرفه ها محتویات رسا و توضیحات مطلوبی به مخاطبان ارائه کرده اند.
ارزیابی کلی از نمایشگاه بهشت بانو خوب و مطلوب است
حجت الاسلام سید محمد صادقی در گفت و گو با قم نیوز با اشاره به اینکه تلاشی که امسال برای راه اندازی نمایشگاه بهشت بانو شده خیلی مطلوب و دل نشین است اظهار داشت: نمایشگاه بهشت بانو برای چندمین سال پی در پی امسال هم در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود که این اتفاق منشا خیر و برکت بسیاری است.

وی افزود: در سال های اخیر کارهای متفاوتی در نمایشگاه بهشت بانو مشاهده شده و در هر سال کار ویژه ای اتفاق افتاده که از کار سال قبل متفاوت بوده و نمایشگاه ها را نمی توان با یکدیگر مقایسه کرد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها عنوان کرد: نمایشگاه بهشت
بانو یک کار مفهومی است و در آن سعی شده که مطالب در قالب هنری مطرح شود که این مهم تا حدود زیادی تحقق یافته است.

صادقی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا این نمایشگاه مورد رضایت بازدیدکنندگان قرار گیرد تا بدین وسیله بتوانیم شاهد یک کار اخروی و دنیوی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها باشیم.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بهشت بانو سعی کرده است تا با حضور کارشناسان مختلف در بخش های نوجوانان و کودکان مسائلی را که امروز گریبان گیر جوانان است در سطح بضاعت آستان مقدس و با توجه به منویات مقام معظم رهبری روشن سازی کند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: تا به امروز حرکت مطلوبی در نمایشگاه بهشت بانو انجام شده است و مسئولان غرفه ها محتویات رسا و توضیحات مطلوبی به مخاطبان ارائه کرده اند.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdca6inu.49noe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما