دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 52581
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
4 شهریورماه:

آغاز ثبت نام دبیرستان بزرگسالان علوم و معارف اسلامی هدی

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی، زمان ثبت‌نام دبیرستان نوبت دوم(بزرگسالان) دولتی علوم و معارف اسلامی هدی وابسته به جامعه الزهرا را ۴ تا ۲۳ شهریورماه اعلام کرد.
آغاز ثبت نام دبیرستان بزرگسالان علوم و معارف اسلامی هدی
آغاز ثبت نام دبیرستان بزرگسالان علوم و معارف اسلامی هدی
به گزارش قم نیوز،  علیرضا کبیری با اعلام این خبر اظهارداشت: جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) نخستين سازمان و نهاد در كشور است كه از سوی شورای عالی آموزش و پرورش، اجازه‌ی فعال‌سازی دبيرستان نوبت دوم در رشته‌ی علوم ومعارف اسلامی را دريافت کرده است.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی عنوان کرد: پس از دریافت مجوز فعاليت دبيرستان علوم و معارف اسلامی هدی در نوبت دوم(عصر) از سوی شورای عالی آموزش و پرورش، پیگیری‌های اداری برای اختصاص کد آموزشگاهی و دیگر تشریفات سازمانی در آموزش و پرورش استان قم انجام شد.

کبیری با اشاره به اینکه راه‌اندازی این آموزشگاه، استفاده‌ی بیشتر و بهتر از امکانات و تجهیزات فیزیکی و آموزشگاهی این مجموعه را به دنبال دارد، افزود: ظرفیت ثبت‌نام در این آموزشگاه در سال تحصیلی 97-96 بیش از 200 نفر است.

وی در ادامه گفت: فراهم کردن زمینه‌ی ازدواج با برطرف کردن نگرانی برای ادامه‌ی تحصیل، فراهم کردن شرایط مناسب و مطلوب برای دختران علاقه‎مند به تحصیل در رشته‌ی علوم ومعارف اسلامی به شیوه‌ی حضوری و غیرحضوری و پوشش هرچه بیشتر دانش‌آموزان شایسته‎ی این رشته، از دیگر مزایای فعال‌سازی این دبیرستان است.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی افزود: این آموزشگاه زمینه‌ی تحصیل و دریافت گواهی دیپلم برای بانوانی که علاقه‎مند به تحصیل دروس حوزوی هستند و همچنین شرکت‌کنندگان در طرح حفظ یکساله قرآن کریم که مایل به ادامه تحصیل غیرحضوری در دبیرستان هستند؛ را فراهم ساخته است.

وی اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری، امکان ثبت‌نام داوطلبان پایه‌های دهم و یازدهم نظام جدید و پایه‌های دوم و سوم نظام قدیم فراهم است و داوطلبان پایه‌ی چهارم نیز می‌توانند در آزمون‌ دروس اختصاصی رشته‌ی معارف اسلامی در این آموزشگاه شرکت کنند.

مدیر مجتمع هدی با بیان سازوکار آموزشی دبیرستان‌های نوبت دوم، ابراز داشت: فراگیران در این دبیرستان می‌توانند متقاضی گذراندن واحدهای درسی به صورت حضوری یا غیرحضوری باشند و کلاس‌های حضوری به شرط رسیدن به حد نصاب معین در نوبت عصر برگزار می‌شوند.

کبیری با بیان اینکه ثبت نام در دبیرستان بزرگسالان دولتی علوم و معارف اسلامی هدی به صورت حضوری است، یادآور شد: زمان ثبت‌نام در این آموزشگاه 4 تا 23 شهریورماه است و داوطلبان می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های 32902946 و 32112150 برای دریافت اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca6mnm.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما