پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : 25581

اطفا حریق ساختمان‌های بلند مرتبه قم امکان پذیر شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل آتش نشانی قم گفت: با خرید پلت فرم نردبان ۵۵ متری، امکان اطفاء حریق ساختمان های بلند مرتبه قم تا ارتفاع ۵۵ متر امکان پذیر شد.
اطفا حریق ساختمان‌های بلند مرتبه قم امکان پذیر شد
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به حوادث ۲۴ ساعت گذشته در قم، اظهار کرد: در یک روز گذشته تا کنون ۴ مورد حریق منزل، ۳ مورد حریق خودرو، ۱ مورد حریق مغازه و ۱ مورد حریق انبار مسجد ولی عصر (عج) در خیابان تولید دارو گزارش شده است که با تلاش پرسنل آتش نشانی این حریق‌ها اطفا شده اند.

مدیرعامل آتش نشانی قم با اشاره به حادثه بزرگراه امام علی (ع)، افزود: در این بزرگراه یک کامیون دچار حادثه شده بود و راننده با خون ریزی بسیار شدید در خودرو محبوس شده بود که با امداد به موقع پرسنل آتش نشانی راننده مصدوم به مراکز درمانی ارجاع شد.

وی با اشاره به دیگر حوادث رخ داده، تصریح کرد: دو مورد باز کردن در خودرو، سه مورد باز شدن در منزل، یک مورد نشت گاز، یک مورد خارج کردن کندوی زنبور از منزل، یک مورد خارج کردن گربه از کانال کولر و یک مورد ایمن کردن علمک گاز بخشی از فعالیت‌های آتش نشانان بوده است.

جعفری با اشاره به غرق شدن دو نفر در قم، تاکید کرد: یک نفر در سد کبار و یک نفر نیز در استخر جوان غرق شده‌اند که با اعزام پرسنل آتش نشانی به محل غرق شدگان از آب خارج شده‌اند.

مدیرعامل آتش نشانی قم با اشاره به ایستگاه‌های در حال ساخت آتش نشانی، تاکید کرد: در حال حاضر ۱۰ ایستگاه در حال ساخت در قم است که حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد مراحل ساخت آن‌ها پیش رفته است و حدود ۳۰۰ نفر از افرادی که در آزمون‌های آتش نشانی شرکت کرده‌اند نیز به زودی به مجموعه آتش نشانان قم اضافه می‌شوند.

جعفری تصریح کرد: به زودی پلت فرم و نردبان ۵۵ متری مخصوص عملیات‌های آتش نشانی نیز به مجموعه آتش نشانی قم اضافه می‌شود که با اعتبار ۴ میلیارد تومان عقد قرارداد شده است و بدین ترتیب آتش نشانی قم برای نجات مصدومین از ارتفاء زیاد نیز تجهیز می شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca6mnu.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما