چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : 24591

سارقان خودروهای قم دستگیر شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس آگاهی قم از دستگیری ۲ سارق حرفه ای خودرو در استان خبرداد و گفت: سارقان پس از سرقت، خودرو را در نقطه ای کور رها و اموال داخل آن را به سرقت می بردند.
سارقان خودروهای قم دستگیر شدند
به گزارش قم نیوز، سرهنگ مهدی قدمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:پس از وقوع چندین فقره سرقت خودرو پراید در استان که سارقان با سرقت اموال داخلی، آن ها را در نقطه ای کور رها می کردند، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه عوامل گشت ۱۱۰ قم در یکی از خیابان های فرعی استان به شخصی که متهم اصلی این پرونده بود مظنون و پس از دستگیری تحویل پلیس آگاهی استان شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان افزود: نامبرده در تحقیقات ماموران ضمن اعتراف به پنج فقره سرقت خودرو از همکاری فردی دیگر در این سرقت ها پرده برداشت که در ادامه ضمن دستگیری، در بازرسی از منزل وی تعداد زیادی قطعات مسروقه متعلق به خودروی پراید همچنین دو قطعه کارت سوخت و یک عدد گواهینامه کشف شد.

قدمی اعتیاد متهمان به مواد مخدر شیشه را عامل اصلی این سرقت ها عنوان کرد و گفت: سارقان با وضعیت عادی بدون اینکه جلب توجه کنند با ظاهری کاملاً آراسته سوژه های مناسب که اغلب خودروهای مدل پائین بوده را انتخاب و با سوئیچ یدکی از قبل تهیه شده اقدام به سرقت و انتقال آن ها می کردند .

گفتنی است، پس از تحویل متهمان به مراجع قضایی استان در نهایت با قرار قانونی مناسب راهی زندان شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca6mnu.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما