چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 44571
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

رونمايي از ۱۰۰۰ دستگاه تاكسي نوسازي شده همزمان با روز حمل و نقل

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم گفت: به مناسبت روز حمل و نقل در ۲۹ آذر همايشي براي قدرداني از فعالان اين حوزه در شهرداري قم برگزار مي‌شود.
رونمايي از ۱۰۰۰ دستگاه تاكسي نوسازي شده همزمان با روز حمل و نقل
به گزارش قم نیوز، عليرضا قاري قرآن با اشاره به فرارسيدن ۲۶ آذر روز حمل و نقل، يكي از مسايل مهم شهري را حمل و نقل دانست و گفت: در حوزه هاي مختلف شهرداري اتوبوسراني، تاكسيراني، قطار شهري و پايانه ها و ترافيك شهري و حوزه ستادي تعريف حوزه حمل و نقل و ترافيك را دارند كه عمدتا بخش مهندسي و فني حوزه حمل و نقل را بر عهده دارند.

معاون شهردار قم با تاكيد بر اينكه ترافيك يك مساله مهم در شهرها است، افزود: بخش عمده هزينه ها صرف رفع مشكلات حاصل از ترافيك مي شود.

قاري قرآن با تاكيد بر اينكه ترافيك بحث پيچيده اي است و در كلان شهرهاي دنيا يكي از مسايل مهم است، گفت: امروزه بسياري از كشورها و شهرهاي دنيا درگير مساله و معضل ترافيك هستند و در اين زمينه نياز است كه به صورت چند وجهي كار شود.

وي با تاكيد بر اينكه اين ايام فرصتي است كه به اهميت حمل و نقل توجه بيشتري شود، گفت: روز حمل و نقل نشاني است براي تعامل بيشتر با فعالان اين حوزه و تقدير از خدماتي كه آنها در طول سال ارائه مي‌كنند.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم از برگزاري همايش قدرداني از فعالان حوزه حمل و نقل در قم خبر داد و افزود: به همين مناسبت و به دليل همزماني روز حمل و نقل با تعطيلات، همايش ويژه روز حمل و نقل در شهرداري ۲۹ آذر براي قدرداني از فعالان حوزه حمل و نقل برگزار مي‌شود.

قاري قرآن تصريح كرد: همچنين همزمان با اين ايام از هزار دستگاه تاكسي نوسازي شده در شهر كه با ارائه تسهيلات ويژه از سوي شهرداري محقق شده نيز رونمايي خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca6mny.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما