قم نيوز : قم نگار: استاندار قم با اشاره به جايگاه ذيحسابان به عنوان امين مردم و دولت، نقش مشورتي اين گروه در راستاي افزايش نظم و انضباط مالي را مورد تاكيد قرار داد.
ضرورت ايفاي نقش مشورتي ذيحسابان در راستاي افزايش نظم و انضباط مالي
به گزارش قم نگار، سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار ذيحسابان ادارات استان قم طي سخناني ضمن تسليت ايام سوگواري سيد الشهدا، نقش ذيحسابان در پيشبرد اهداف سازمان ها را مهم توصيف كرد.
استاندار قم با اشاره به نقش نظارتي ذيحسابان،حوزه ي كاري ايشان را تخصصي عنوان و تصريح كرد: اين افراد به عنوان امين مردم و دولت در حفظ و صيانت از سرمايه هاي ملي نقش ويژه دارند.
وي با بيان اينكه ذيحسابان بايد با حسن نيت، وظايف نظارتي و قانوني خود را به درستي و با دقت انجام دهند خاطرنشان كرد: در اين چارچوب نظارتي، نبايد با سخت گيري هاي بي مورد، جسارت لازم را از مديران سلب كرد.
نماينده عالي دولت در استان با اشاره به نقش مشورتي ذيحسابان ادامه داد: مشاوره و ارائه ي خط مشي به مديران توسط ذيحسابان مي تواند تا حد قابل توجهي زمينه تسريع در روند پيشرفت پروژه هاي عمراني را فراهم نمايد.
صادقي همچنين بر ضرورت تلاش براي تعادل بخشي به منابع مالي و هزينه كرد اعتبارات در دستگاه هاي اجرايي تاكيد كرد و افزود: دستگاه هاي نظارتي بايستي مسير صحيح براي اجراي ماموريت ها را مشخص و طبق آن عمل كنند.
در پايان اين ديدار از تعدادي از ذيحسابان برتر استان قم با لوح تقدير قدرداني بعمل آمد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdca6une.49neu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما