چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : 21251

فرنگی‌کاران قمی در مسابقات بین‌المللی تهران روی تشک می‌روند

قم نيوز : قم نیوز:کشتی گیران فرنگی کار قمی در مسابقات بین المللی جام کودک تهران روی تشک می‌روند.
فرنگی‌کاران قمی در مسابقات بین‌المللی تهران روی تشک می‌روند
به گزارش قم نیوز، ۳ کشتی گیر فرنگی کار نوجوان قمی به رقابت‌های بین المللی جام کودک دعوت شده‌اند و با حضور در این مسابقات به مصاف کشتی گیرانی از استان‌های مختلف و چند کشور میهمان می‌روند.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام کودک روزهای ۴ و ۵ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود و بر این اساس فهرست اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی جهت شرکت در این مسابقات از سوی کادر فنی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشورمان اعلام شده است.

در کشتی فرنگی نوجوانان و در وزن ۴۲ کیلوگرم، محمد جواد رضایی و علیرضا نجاتی، ۲ کشتی گیر قمی هستند که در کنار محمد سالاری (خراسان رضوی) علی دستار (کرمان) اصغر حسین وند (خوزستان) فرهاد رضوانی (گیلان) به مسابقات دعوت شده‌اند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز استان قم یک نماینده دارد و حسین ابراهیمی دیگر نماینده قم در این رقابت هاست و به همراه هاشم محمودی (اردبیل) حمیدرضا جعفری (فارس) حسن شیرمهدی (خوزستان) ناصر علیزاده (مازندران) و امیررضا اعلائی (گیلان) در این مسابقات شرکت می‌کند.

هیئت کشتی استان قم در بین مربیان تیم ملی نیز نماینده دارد و روح الله میکائیلی نیز یکی از مربیان قمی است که به این رقابت‌ها دعوت شده است و در کادر رهبری تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان حضور دارد.

این مربی ارزشمند از مربیان بسیار پرتلاش و با سابقه ورزش قم در رشته‌ کشتی است که کشتی قم با استفاده از تجربه و دانش وی موفقیت‌های ارزنده‌ای در مسابقات مختلف کشتی فرنگی کشور در رده‌های سنی مختلف به دست آورده است.

اسامی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان نیز برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام شده که استان قم در این فهرست نماینده‌ای ندارد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdca6unu.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما