پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 32411
از سوی حوزه علمیه خواهران

سامانه‌های مبتنی بر موبایل رونمایی شد

قم نيوز : قم نگار: طی مراسمی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از ۶ سامانه جدید مبتنی بر موبایل که از سوی سوی مرکز فناوری اطلاعات حوزه علمیه خواهران تهیه شده است رونمایی شد.
سامانه‌های مبتنی بر موبایل رونمایی شد
به گزارش قم نگار، طی مراسمی با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از ۶ سامانه جدید مبتنی بر موبایل که از سوی سوی مرکز فناوری اطلاعات حوزه علمیه خواهران تهیه شده است رونمایی شد.

علی طائی‌زاده در این مراسم که پیش از ظهر امروز برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: این سامانه‌ها شامل اتوماسیون اداری دیدگاه، کوثرنت، آمار و اطلاعات، اطلاع‌رسانی اخبار، شیدای امین و حضرت خدیجه(س) است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه دو سامانه طراحی شده مختص عموم مردم است، گفت: چهار سامانه نیز ویژه استفاده اساتید، طلاب و کادر اداری حوزه‌های علمیه خواهران تهیه و تدوین شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های سامانه مکاتبات اداری اظهار کرد: شورای فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مصوب کرده است که امکان اتصال به این سامانه از طریق تلفن‌های همراه نیز مهیا شود.

طائی‌زاده سامانه کوثرنت را مورد توجه قرار داد و گفت: شبکه کوثرنت را می‌توان یکی از بزرگترین اجتماعات مذهبی طلاب دانست چرا که امروز ۱۸۰ گروه با ۲۰ هزار عضو در این شبکه فعال هستند.

وی گفت: اساتید و طلاب خواهر مراجعه‌های زیادی به این سامانه دارند و در همین راستا این امکان مهیا شده است که خدمات شبکه کوثر نت از طریق تلفن‌های همراه نیز ارائه شود.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران گفت: همچنین با همکاری اداره کل روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سامانه اطلاع رسانی جدیدی راه اندازی شده و این سامانه اخبار مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

وی به تدوین نرم‌افزار شیدای امین اشاره کرد و گفت: این نرم افزار مبتنی بر موبایل دارای دو نسخه فارسی و انگلیسی است و البته پیش از این در قالب لوح فشرده نیز این نرم افزار عرضه شده بود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca6yne.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما