?>?> لزوم بهره مندي از ظرفيت‌هاي بلوار پيامبر اعظم براي تبليغات ديني | قم نیوز
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 46461
منبع : خبرگزاری فارس
توليت مسجد مقدس جمكران تاکید کرد

لزوم بهره مندي از ظرفيت‌هاي بلوار پيامبر اعظم براي تبليغات ديني

قم نيوز : قم نیوز: توليت مسجد مقدس جمكران با تاكيد بر اينكه نگاه شهرداري به اين مكان بايد ويژه و خاص باشد، گفت: يقين داريم در شرايط فعلي و با پيشبرد اهداف مشكلات و مسائل باقيمانده در محدوده جمكران در كمترين زمان برطرف مي‌شود.
لزوم بهره مندي از ظرفيت‌هاي بلوار پيامبر اعظم براي تبليغات ديني
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در نشست مشترک مسوولان مسجد مقدس جمکران با شهردار و مدیران شهری قم، با اشاره به جایگاه قم به عنوان ام القرای جهان تشیع، اظهار کرد: امیدواریم با همت و تلاش شما در مدیریت شهری بتوانیم به جایگاه شایسته و مورد تقاضای قم در حوزه شهری برسیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: امروز شرایطی که در قم شکل گرفته متناسب با معماری و اهداف اسلامی نیست و امیدواریم بتوان شاخصه‌های این بخش را بیش از پیش متناسب با موازین اسلامی ارتقا بخشیم.

رحیمیان ضمن ابراز خرسندی از حضور سقائیان‌نژاد در جایگاه مدیریت شهری قم، بیان کرد: باید خدا را به خاطر این ظرفیت شکر کرده و امید داریم برنامه‌های مدیریت فعلی به نحو احسن به نتیجه برسد.

وی با اشاره به ماندگاری کوتاه زائرین در شهر قم، گفت: ما از دو سال قبل در راستای توسعه بحث زیارت در شهر قم مطالعاتی انجام دادیم تا بتوانیم در چهار فاز توقف زائرین در شهر قم را افزایش دهیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: قم نه می‌تواند قطب صنعتی نه قطب کشاورزی باشد و بالاترین ظرفیت این شهر در حوزه زیارتی است که باید از آن به درستی بهره گرفت.

رحیمیان گفت: جاذبه‌های این شهر می‌تواند قم را به مهم‌ترین قطب زیارتی کشور و جهان تشیع تبدیل کند.

وی یکی از ارکان توسعه گردشگری در شهر را شهرداری عنوان کرد و گفت: اگر به این بخش توجه کنیم می‌توانیم ظرفیت‌های فراوانی را برای شهر جذب کنیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه فراتر از یک منطقه شهرداری به جمکران نگاه شود، افزود: یقین داریم در شرایط فعلی و با پیشبرد اهداف مشکلات و مسائل باقیمانده در محدوده جمکران در کمترین زمان برطرف شود.

رحیمیان بیان کرد: شاید یکی از مهم‌ترین مسایلی که باید روی آن تکیه داشت مساله حفظ امنیت شهر و فضاهای مذهبی است که بدترین و تلخ‌ترین حادثه‌ای که برای ما رخ می‌دهد این است که به کسی بی احترامی شود.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی پیاده‌روی شهروندان به مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: هزاران نفر پیاده این مسیر را طی می‌کنند که نیاز است فرهنگ‌سازی صورت گرفته و این فرهنگ گسترش یابد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به ظرفیت تبلیغی بلوار پیامبر اعظم(ص)، خاطرنشان کرد: از این بلوار برای فرهنگ سازی و تبلیغ مفاهیم دینی و معنوی در جامعه استفاده شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca6yny.49nii15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما