پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 50178
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده حوزه بسیج شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین (ع) قم خبر داد

کمک مردم شهر قم به جبهه مقاومت

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین (ع) استان قم گفت: کمک‌های مردم شهر قم به جبهه مقاومت در سطح این حوزه مقاومت از مرز 200 میلیون تومان گذشته است.
کمک مردم شهر قم به جبهه مقاومت
به گزارش قم نیوز، حسین درخشان نیا با اشاره به کمک‌های مردم شهر قم به جبهه مقاومت اظهار کرد: کمک‌های مردم این شهر به جبهه مقاومت در سطح حوزه مقاومت بسیج یک شهید ابراهیمی از مرز 200 میلیون تومان گذشته است.

وی ادامه داد: سربازان ولایت در سطح حوزه شهید ابراهیمی در حاشیه راهپیمایی روز قدس توانستند که حدود هشت میلیون تومان از کمک‌های مردم شهر قم به جبهه مقاومت را جمع آوری کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج یک شهید ابراهیمی ناحیه امام حسین (ع) استان قم افزود: جمع آوری کمک‌های مردمی برای جبهه مقاومت با حمایت ائمه جماعات، هیأت‌های امنا مساجد، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و پیشکسوتان بسیجی صورت گرفت.

درخشان نیا در پایان با اشاره به استمرار کمک مردم شهر قم به جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: برنامه جمع آوری کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت در سطح حوزه بسیج شهید ابراهیمی علاوه بر روز قدس در مناسبت‌های دیگر سال هم دنبال می‌شود و بسیجیان این حوزه برای کمک به جبهه مقاومت پیشرو هستند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaa6nm.49nw015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما