دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 22188

فوتسالیست قمی به اردوی تیم ملی ناشنوایان دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: سید اسماعیل شاه زید فوتسالیست قمی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان دعوت شد.
فوتسالیست قمی به اردوی تیم ملی ناشنوایان دعوت شد
به گزارش قم نیوز، تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان که عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی و جهانی را یدک می‌کشد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به میزبانی تهران تمرینات خود را آغاز کرد.

جرئیل یوسفی‌پور سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی از استان‌های مختلف کشور را اعلام کرد که بر این اساس سید اسماعیل شاه زید بازیکن شایسته قمی نیز در فهرست دعوت شدگان حضور دارد.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که ششم شهریور سال جاری به میزبانی ایران در تهران برگزار می‌شود، آماده می‌کند در حالی که این رقابت‌ها با حضور ۱۴ تیم از کشورهای استرالیا، ژاپن، قرقیزستان، کره جنوبی، کویت، قزاقستان، مالزی، مغولستان، نیوزلند، تایلند، عربستان سعودی، ازبکستان، سنگاپور و ایران برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مسابقات جهانی ۲۰۱۱ سوئد به مقام قهرمانی رسید و در مسابقات آسیایی ۲۰۱۳ کره جنوبی نیز عنوان نخست را به دست آورد.

تیم ملی ایران در دیدار فینال مسابقات جهانی فوتسال ناشنوایان در سوئد موفق شد چهار بر دو ترکیه را شکست دهد و به مقام قهرمانی جهان برسد.

علاوه بر شاه زید، محمد جهانگیری (اردبیل)، محسن جعفری (اصفهان)، علی اصغر محبوبی جوقان و حسین مصباحی (تهران)، مهدی بوستانی (خراسان رضوی)، مهدی زارعی (فارس)، مظاهر شیرزاد سیبنی (قزوین)، رسول اسماعیلی (کرمان)، اسماعیل دژه (کهکیلویه و بویراحمد)، ایمان محبی آبکنار (گیلان)، سیاوش زینالوند (لرستان)، احمدرضا رضایی (مازندران)، علی اکبر احمدوند (همدان) و مصطفی حیدری بندرآبادی (یزد) نفرات تیم ملی کشورمان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaa6nu.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما