يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 48838
منبع : روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم

برپايي كمپين تبليغاتي" جان من است او" در قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم از برپايي كمپين تبليغاتي" جان من است او" با موضوع دريافت هايي از دعاي شريف ابوحمزه ثمالي خبر داد
برپايي كمپين تبليغاتي" جان من است او" در قم

به گزارش قم نيوز، مجيد رفيعي با اعلام برپايي اين كمپين، افزود: در اين طرح سعي كرده ايم در ماه مبارك رمضان شهر قم با نقشهاي "جان من است او" رنگ و روي ديگري به خود بگيرد.

وي افزود: در اين كمپين با استفاده از مضامين آسماني دعاي شريف ابوحمزه ثمالي، مناجاتي همگاني در قالب استفاده از فضاهاي تبليغات شهري رقم بخورد و مخاطبين با خواندن يك جمله كوتاه از مناجات، لحظات شيرين گفتگو با محبوب خويش را بازهم تجربه كنند.

رفيعي با اشاره به طرح هاي گرافيكي اين كمپين، گفت: اين كمپين از ابتداي ماه مبارك رمضان به صورت گسترده در سطح شهر قم به اجرا در آمده است كه داراي گرافيك خاص و نوع ادعيه انتخابي به همراه برداشتي ادبي از هفت قطعه منتخب مناجات شريف ابوحمزه ثمالي مي باشد.

وي در خاتمه بيان داشت: اين اتفاق با تغيير رويكرد تبليغات فرهنگي و هنري اين سازمان در قالب كمپين تبليغاتي به نمايش در آمده است و اميد است تا با استفاده از ابزارهاي نوين تبليغاتي، بيش از گذشته اين اتفاقات جذاب فرهنگي هنري را در شهر قم شاهد باشيم.




انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcaaany.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما