سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 52338
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم مطرح کرد

تصویب تفریغ بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای شهر قم گفت: در دویست و چهل و یکمین جلسه شورای شهر قم تفریغ بودجه سازمان‌های شهرداری در سال 95 تصویب شد.
تصویب تفریغ بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر دوشنبه شب در دویست و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد و برخی اعضای منتخب دوره پنجم شورای شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به تفریغ بودجه سال 95 سازمان آرامستان‌های شهرداری قم گفت: بودجه مصوب این سازمان در سال 95 بالغ بر 11 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است.

وی وصولی قطعی این سازمان را بالغ بر 10 میلیارد و 300 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: اصلاحیه سازمان 10 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.

آتش‌زر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بودجه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری در سال گذشته حدود 10 میلیارد تومان بوده گفت: در اصلاحیه بودجه به 12 میلیارد افزایش پیدا کرده که وصولی قطعی این سازمان حدود هشت میلیارد و هزینه حدود 8 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

وی بودجه مصوب سازمان زیباسازی را 6 میلیارد عنوان کرد و افزود: اصلاحیه بودجه این سازمان 5.5 میلیارد و وصولی قطعی آن حدود چهار میلیارد تومان بوده که 75 درصد وصولی داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه سخنان خود بودجه سازمان قطار شهری را بالغ بر 4.5 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: وصولی این سازمان 1.2 میلیارد بود که 31 درصد هزینه صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان مجوز تاسیس شرکت بهره‌برداری از مترو و منوریل را داشته که باید برای تشکیل آن جذب نیرو می‌کرد اما چون به دلیل عدم تکمیل دو پروژه تشکیل سازمان به تعویق افتاده پس بودجه نیز تخصیص نیافته است.

آتش‌زر با اشاره به بودجه سازمان فضای سبز گفت: بودجه این سازمان در سال گذشته 4.5 میلیارد و اصلاحیه آن چهار میلیارد بوده که 55 درصد وصولی و 85 درصد هزینه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بودجه مصوب سازمن پایانه‌های مسافربری شهرداری قم نیز 3 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است افزود: وصولی قطعی این سازمان 2.8 میلیارد و هزینه 86 درصد بوده است.

آتش زر در ادامه سخنان خود به بودجه مصوب سازمان میادین میوه و تره‌بار و پسماند اشاره کرد و گفت: سازمان میادین سال گذشته بودجه مصوب 15 میلیارد و 600 میلیون تومانی داشته که در اصلاحیه 11 میلیارد تومان شده است.

وی افزود: وصولی سازمان در سال گذشته 10 میلیارد تومان بوده که 96 درصد محقق شده است.

عضو شورای شهر قم بودجه سال 95 سازمان مدیریت پسماند را 8.5 میلیارد عنوان کرد و گفت: اصلاحیه بودجه این سازمان 5.7 میلیارد، وصولی 5.3 میلیارد و هزینه بیش از 95 درصد بوده است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به جزئیات تفریغ بودجه سازمان‌های فوق و میزان بودجه، اصلاحیه، هزینه و وصولی آنها تصریح کرد: با توجه به جزئیات مطرح شده تفریغ بودجه تمام سازمان‌ها با نظر اکثریت اعضای شورای شهر در جلسه علنی به تصویب رسید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaaenm.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما