سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : 28308
رئیس اتحادیه درودگران قم:

نمایشگاه تخصصی مبلمان استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اتحادیه درودگران استان قم با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان استان قم گفت: این نمایشگاه در آستانه دهه فجر با حضور تولیدکنندگان و عرضه کنندگان صنعت مبلمان استان قم برگزار می‌شود.
نمایشگاه تخصصی مبلمان استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، مجتبی صفایی در گفت و گو با تسنیم در قم، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در شهرک صنعتی چوب قنوات در استان قم، اظهار داشت: وجود این شهرک عاملی مؤثر در پیشرفت این صنعت و تعاملات استان قم است.
 
رئیس اتحادیه درودگران استان قم با تاکید براینکه مجموعه صنعت چوب استان باید متمرکز باشد افزود: در حال حاضر در استان قم 4 هزار واحد صنفی در استان قم فعال هستند که 20 هزار فرصت شغلی برای استان قم فراهم کرده است.
 
وی با بیان اینکه فعالیت صنعت چوب استان قم در بیش از 25 رسته است، تصریح کرد: از میان این 25 رسته استان قم جایگاه ویژه ای در تولید مبلمان کشور دارد.
 
صفایی با اشاره به اینکه استان قم جایگاه دوم صنعت چوب کشور را دارد، خاطرنشان کرد: در حل حاضر فاز یک شهرک صنعتی چوب تکمیل و به واحدهای تولیدی تحویل داده شده و فاز دو نیز در حال ساخت است.
 
رئیس اتحادیه درودگران استان قم با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل شهرک صنعتی چوب استان قم راه ارتباطی به شهرک است، عنوان کرد: به جهت فراوانی کارگاه‌های چوب، شهرک صنعتی چوب نیازمند استقرار ایستگاه آتش نشانی در این منطقه است.
 
وی با بیان اینکه صنعت استان قم در سال 93 مجوز برگزاری دو نمایشگاه را دریافت کرده است، اظهار داشت: نخستین نمایشگاه در تیرماه امسال برگزار شد و دومین نمایشگاه تخصصی مبلمان استان قم با حضور بیش از 40 تولیدکننده قمی برگزار می‌شود.
 
صفایی با بیان اینکه شرکت کنندگان باید تولیدکننده دارای پروانه از اتحادیه باشند، افزود: دومین نمایشگاه تخصصی مبلمان استان قم 6 تا 10 بهمن ماه امسال در نمایشگاه دائمی با نظارت اتحادیه درودگران استان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaaenu.49naw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما