جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 48388
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت الله حسینی بوشهری هنگام اخذ رای:

انتخابات ایران نمادی از دموکراسی واقعی است/ انتخابات ایران همواره برای دنیا بهت آور بوده است

قم نيوز : قم نيوز: عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: مردم امروز با حضور پرشور و با بصیرت خود به دنیا نشان دهند که همواره مصلحت نظام اسلامی و انقلاب را رعایت می کنند و در راستای حمایت از آرمان های امام و رهبری و شهدا حرکت می کنند.
آیت الله حسینی بوشهری هنگام اخذ رای: انتخابات ایران نمادی از دموکراسی واقعی است
آیت الله حسینی بوشهری هنگام اخذ رای: انتخابات ایران نمادی از دموکراسی واقعی است
به گزارش قم نيوز، آیت الله حسینی بوشهری در نخستین ساعت آغاز انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رأی خود را در صندوق سیار۵۴۹ انداخت.

این عضو شورای عالی حوزه های علمیه سپس در جمع خبرنگاران گفت: مردم ما امروز حضور آگاهانه و انقلابی  در انتخابات خواهند داشت و نمادی از مردم سالاری دینی را به منصه ظهور خواهند رساند.

وی افزود: امیدواریم مردم ما همانگونه که در برهه های مختلف، تعهد خود را به اسلام و انقلاب به اثبات رسانده اند، امروز نیز با حضور پرشور و با بصیرت خود به دنیا نشان دهند، همواره مصلحت نظام اسلامی و انقلاب را رعایت می کنند و در راستای حمایت از آرمان های امام و رهبری و شهدا حرکت می کنند.

آیت الله بوشهری خاطر نشان ساخت: امروز همانگونه که از شواهد و قرائن مشخص است،  شاهد حضور گسترده و پر شور مردم در پای صندوق های رای هستیم و نامزدها و طرفداران آنان نیز نشان می دهند که خواهان حضور پرشور و حداکثری مردم هستند و همواره این حضور مردم برای دنیا بهت آور بوده است و نمادی از دموکراسی واقعی در ایران است.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcaaeny.49naa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما