شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 29578
دبیر کمیته تامین ارزاق ستاد تسهیلات زائران قم:

حدود ۱۰۰۰ تن میوه ویژه نوروز در قم توزیع شده است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کمیته تامین ارزاق ستاد تسهیلات زائران استان قم از توزیع ۹۷۳ تن میوه از ۲۶ اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه سال جاری در استان قم خبرداد.
حدود ۱۰۰۰ تن میوه ویژه نوروز در قم توزیع شده است
به گزارش قم نیوز، محمدرضا طلایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی استانداری قم اظهار داشت: از تاریخ ۲۶ اسفندماه گذشته تا کنون ۹۷۳ تن میوه در بازار تنظیم نوروزی استان قم توزیع شده است.

دبیر کمیته تامین ارزاق ستاد تسهیلات زائران استان قم با اشاره به اینکه طرح نوروزی توزیع میوه تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری در این استان ادامه دارد، افزود: ۲۳۳ تن سیب و ۷۴۰ تن پرتقال تاکنون در سطح شهر قم و شهرهای تابعه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو پرتقال ۳۰ هزار ریال و هرکیلو سیب ۲۶ هزار ریال اعلام شده است، خاطر نشان کرد: ۳۰۰ تن سیب و ۹۷۰ تن پرتقال در طرح نوروزی وارد استان قم شده است.

طلایی با اشاره به اینکه میوه‌ها در ۳۷ چادر توزیع در شهر قم و شش چادر نیز در شهرهای تابعه استان در ایام تعطیلات توزیع شده است، گفت: توزیع روزانه میوه در چادر‌ها متفاوت است و ما آمادگی ظرفیت توزیع نیاز مصرف کنندگان را در بین چادرهای عرضه میوه داریم.

دبیر کمیته تامین ارزاق ستاد تسهیلات زائران استان قم با اشاره به توزیع مرغ منجمد در استان قم گفت: تا کنون توزیع ۵۴۸ تن مرغ منجمد از یکم اسفندماه شروع شده است و محدودیتی در توزیع مرغ در استان نداریم از این رو به هر میزان درخواستی باشد پاسخگو هستیم.

وی با اشاره به اینکه روزانه حدود ۱۲۰ تن مرغ در کشتارگاه‌های طیور تهیه می‌شود و بین مراکز عرضه و خدماتی توزیع می‌شود، افزود: مرغ منجمد کیلویی ۵۴ هزار ریال و مرغ گرم کیلویی ۷۶ هزار ریال در مراکز عرضه برای مصرف کنندگان توزیع می‌شود که این قیمت نسبت به استان‌های همجوار کمتر است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaamnu.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما