شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 47578
منبع : خبرگزاری فارس
فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور

رویارویی صبای قم با صدرنشین / جدال با پدیده برای رفتن به صدر

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال جوانان صبای قم در حساس‌ترین مسابقه خود از مرحله دوم رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف پدیده خراسان می‌رود.
رویارویی صبای قم با صدرنشین / جدال با پدیده برای رفتن به صدر
به گزارش قم نیوز، بعد از یک روز استراحت از امروز دیدارهای مرحله دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران پیگیری می‌شود و نماینده فوتبال قم که از دو بازی سه امتیاز دارد در جدال با پدیده خراسان صدرنشین گروه دوم برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی تلاش می‌کند.

این در حالی است که در جدول رده‌بندی گروه نخست رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور تا پایان روز دوم و در شرایطی که هر 6 تیم حاضر در این گروه در دو بازی به میدان رفته‌اند، تیم صبای قم از دو بازی خود سه امتیازی و در مکان سوم جدول این گروه ایستاده است.

در این گروه تیم پدیده خراسان میزبان بازی‌های این مرحله که در روز نخست با تساوی یک بر یک مقابل تیم استقلال اهواز متوقف شد، در روز دوم با نتیجه سه بر یک تیم ملوان بندر انزلی را شکست داد تا با کسب چهار امتیاز در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار بگیرد.

تیم جوانان استقلال اهواز که سال گذشته همانند صبای قم در مرحله نهایی حضور داشت، با کسب چهار امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستاده است زیرا استقلالی‌ها در جدال با پدیده خراسان به تساوی یک بر یک دست یافته و در مصاف با شهید وفایی شیراز به برتری دو بر یک رسیده‌اند.

صبای قم با برد سه بر صفر مقابل تیم دخانیات گیلان و باخت سه بر یک برابر تیم شهید وفایی شیراز هم اکنون با کسب سه امتیاز و تفاضل گل مثبت یک در مکان سوم جدول است، شهید وفایی شیراز با شرایطی مشابه صبای قم در رتبه چهارم جدول جای دارد و ملوان بندر انزلی با کسب سه امتیاز و تفاضل گل صفر تیم پنجم جدول محسوب می‌شود، ضمن اینکه تیم دخانیات گیلان به دلیل شکست در هر دو بازی خود بدون امتیاز در انتهای جدول ایستاده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaamny.49n0015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما