سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 44508
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز رقابت 5 مدعی قهرمانی والیبال نوجوانان ایران در قم

قم نيوز : قم نیوز: 5 تیم مدعی قهرمانی در پیکارهای لیگ دسته یک والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور از امروز رقابت خود را در قم برگزار می‌کنند.
آغاز رقابت 5 مدعی قهرمانی والیبال نوجوانان ایران در قم
به گزارش قم نیوز، با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال استارت دیدارهای مرحله مقدماتی دوره جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور از امروز دوشنبه بیست و دوم آذر ماه در قم زده می‌شود.

فدراسیون والیبال تیم کریمه قم را به عنوان میزبان بازی‌های گروه نخست از مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور انتخاب کرده و بازی‌های این گروه از امروز با حضور تیم‌هایی از پنج استان در سالن شهید رضائیان قم به انجام می‌رسد.

*رقابت والیبالیست‌های نوجوان در 2 گروه مقدماتی

با مشخص شدن میزبان بازی‌های مرحله مقدماتی فصل 1395 پیکارهای لیگ دسته اول والیبال رده سنی نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور، طبق برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال این مرحله از رقابت‌ها در دو گروه به شکل دوره‌ای بین مدعیان قهرمانی برگزار خواهد شد.

برای این منظور علاوه بر باشگاه‌ کریمه قم که میزبانی دیدارهای گروه نخست مقدماتی را انجام می‌دهد، باشگاه نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان نیز به عنوان میزبان دیدارهای مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول نوجوانان ایران در گروه دوم مقدماتی انتخاب شده است.

*برگزاری مسابقات با عنوان جام شهدای منا

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول ایران در رده سنی نوجوانان پسر همانند سایر لیگ‌ها، با عنوان جام شهدای منا به صورت متمرکز و از امروز دوشنبه بیست و دوم آذرماه آغاز می‌شود و به مدت پنج روز بین مدعیان صعود به مرحله نهایی ادامه می‌یابد.

در مدت زمان پیش‌بینی شده برای ثبت‌نام تیم‌ها از سوی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، حضور پنج در گروه نخست این دوره از رقابت‌ها قطعی شده و نمایندگان قم، ورامین، کرمان، کاشان و سیرجان، بازی‌های خود را به میزبانی کریمه قم انجام می‌دهند تا صعود کننده‌ها به مرحله بعد مشخص شود.

*کریمه قم میزبان دیدارهای گروه نخست مقدماتی

با توجه به قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون والیبال، تیم‌های کریمه قم، لاستیک بارز کرمان، گل‌گهر سیرجان، فرش محتشم کاشان و بختیاری ورامین در گروه نخست مقدماتی بازی‌های خود را به میزبانی باشگاه والیبال کریمه قم انجام می‌دهند و در روز نخست دو دیدار به انجام می‌رسد و یک تیم استراحت می‌کند.

در گروه دوم از مرحله نخست پیکارهای لیگ دسته اول والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور نیز که به میزبانی شهر دامغان برگزار می‌شود، تیم‌های نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان، اتحاد جوان همدان، سپهر الکتریک قزوین، عقاب سبلان، شهرداری بجنورد و عقاب تهران به رقابت می‌پردازند.

*14 بازیکن مستعد در ترکیب نماینده والیبال قم

تیم‌های حاضر در گروه نخست مقدماتی این مسابقات تا عصر روز یکشنبه بیست و یکم آذر ماه وارد قم شده‌اند و در حالی که هر تیم حاضر در این رقابت‌ها امکان معرفی 20 بازیکن را دارد، اما باید 14 بازیکن متولد یازدهم دی‌ماه سال 1377 به بعد نیز در ترکیب هر تیم باشد.

این رقابت‌ها در حالی از امروز آغاز می‌شود که هر تیم حاضر در پیکارهای لیگ دسته اول بزرگسالان والیبال ایران باید در دسته‌ اول نوجوانان و جوانان ایران نیز حضور داشته باشد زیرا در غیر این‌صورت از سوی فدراسیون والیبال مبلغ 10 میلیون جریمه می‌شود.

تیم نوجوانان کریمه قم در این رقابت‌ها با ترکیب علیرضا پادام، علی بیگدلی، محمدصالح ونکی، احسان حسین‌پور، علیرضا طالب بخشایش، حسین فیروزپور، عباس طیبی، محمد میرزایی، محمد اویسی، رضا مددی، محمدمهدی پایاب، محمدحسین محمدی‌تبار، وحید شیخ‌هادی و امیر هوشنگی به مصاف حریفان می‌رود.

*رویارویی کریمه قم گل‌گهر سیرجان در گام نخست

تیم والیبال نوجوانان کریمه قم در این دوره از مسابقات که به شکل دور‌ه‌ای به انجام می‌رسد، در چهار مسابقه خود با سرمربیگری سیدروح‌الله شفیعی‌دارابی و مربیگری عباس بختیاری، جواد سعادتمندی و حامد برجیان به مصاف رقبای حاضر در گروه نخست خواهد رفت، ضمن اینکه مسوولیت سرپرستی تیم والیبال نوجوانان کریمه قم را نیز رضا پیش‌بین بر عهده دارد و آنالیزور نماینده والیبال استان قم نیز حسین آزاد است.

با توجه به قرعه‌کشی انجام شده و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسوولان برگزاری این رقابت‌ها، عصر امروز  در روز نخست بازی‌ها از ساعت 15:30 دقیقه ابتدا فرش محتشم کاشان به مصاف لاستیک بارز کرمان می‌رود و سپس از ساعت 17:30 دقیقه کریمه قم مقابل تیم گل‌گهر سیرجان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaamny.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما