چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 29208

حاشیه های سخنرانی رئیس جمهور در قم

قم نيوز : قم نیوز: استقبال کنندگان از رئیس جمهور در قم شعارهای مختلفی در هنگام سخنرانی رئیس جمهور سر دادند.
حاشیه های سخنرانی رئیس جمهور در قم
به گزارش قم نیوز، سخنرانی قبل از ظهر چهارشنبه حجت الاسلام حسن روحانی در صحن امام رضا(ع) حرم حضرت معصومه(س) با حاشیه‌هایی همراه بود.

حامیان دولت پس از حضور رئیس جمهور به روی جایگاه با سردادن شعارهای "صل علی محمد یاور رهبر آمد"، "دسته گل محمدی به شهر قم خوش آمدی" و "روحانی دوستت داریم" سردادند.

آنها همچنین در قسمت‌های مختلفی از سخنان حجت الاسلام روحانی با قطع سخنان او شعار دادند: "روحانی دوستت داریم"، "توافق هسته‌ای حمایت حمایت"، "روحانی بت شکن ریشه ظلم رو بکن" و ...

عده‌ای که تعدادشان حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر بود، هنگام سخنرانی رئیس جمهور شعارهای "بصیرت بصیرت پیروی از ولایت"، "مرگ بر آمریکا" و... سر دادند.

برخی همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند. در برخی از این پلاکاردها جملاتی از حضرت امام و مقام معظم رهبری درباره توافق هسته‌ای و مقابله با دشمنان و برخی مسائل داخلی کشور درج شده بود.

یکی از پلاکاردها این جمله حضرت امام را نشان می‌داد که فرمودند: "آیا می‌توانیم نوکر و اسیر آمریکا و دولت‌های کافر شویم تا بعضی چیزها ارزان شود؟"

از مقام معظم رهبری نیز جملاتی در قالب پلاکارد مورد تاکید بود که "در صورت نیاز ما آمریکا و اروپا را تحریم می‌کنیم"، "توافق نکردن بهتر از توافق بد است"، "اقتصاد مقاومتی با حرف درست نمی‌شود"، "مشکلات کشور را تنها یک چیز حل می‌کند و آن هم عبارت است از نگاه به ظرفیت‌های درون"، "اشخاص منفعت طلب و راحت طلب، انسان های مومن و مبارز را به فتنه گری و افراط گرایی متهم می‌کنند" از جمله آنها بود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaaunu.49now15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما