چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 15078
سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال:

ملوان بندر انزلی نخستین حریف صبای قم شد

قم نيوز : قم نیوز: صبای قم در نخستین دیدار خود در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حریف تیم فوتسال ملوان بندر انزلی شد.
ملوان بندر انزلی نخستین حریف صبای قم شد
 به گزارش قم نیوز، با برگزاری آیین قرعه‌کشی سیزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور توسط سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، تیم‌های حاضر در دوره سیزدهم لیگ برتر فوتبال رقبای خود در این دوره را بر اساس 30 هفته بازی‌های رفت و برگشت در حالی شناختند که نخستین دیدار تیم فوتبال صبای قم در لیگ جدید در قم به انجام می‌رسد.
 
رقابت 16 تیم در 30 هفته لیگ سیزدهم فوتبال برتر کشور
 
قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی انجام شد که در فاصله باقیمانده تا آغاز فصل جدید لیگ برتر سیزدهم، تیم فوتبال صبای قم باید در گام نخست برابر تیمی قرار بگیرد که مانند خودش با کادر فنی جدید در لیگ برتر حضور می‌یابد.
 
بدین ترتیب تیم فوتبال صبای قم بعد از کسب مقام دهم بازی‌های دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با یحیی گل محمدی به مدت 9 هفته و عبدالصمد مرفاوی به مدت 25 هفته، در لیگ سیزدهم با هدایت محمد مایلی کهن گام به مصاف با رقبای لیگ برتری خواهد گذاشت.
 
بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در هفته نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در روز دوم مرداد ماه به میزبانی تیم صبای قم به انجام خواهد رسید.
 
برگزاری تمرینات و بازی‌های تدارکاتی صبا در زمین اختصاصی
 
اما نگاه به وضعیت تیم فوتبال صبای قم نشان می‌دهد که این تیم بعد از آغاز برنامه‌های آماده‌سازی خود با حضور محمد مایلی کهن سرمربی جدید خود، هر روز تمرینات خود را در مجموعه ورزشی شهید درخشان صباشهر برگزار می‌کند جایی که پیش از این صباباتری تهران در آن تمرین و بازی می‌کرد و حالا صبا با انجام برنامه‌های آماده سازی خود در این زمین مصمم به حضوری موفق در لیگ جدید است.
 
تیم فوتبال صبای قم با توجه به زمان اندک باقی‌مانده تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به منظور آماده‌سازی بازیکنان خود، در حال انجام دیدارهای تدارکاتی است و محمد مایلی کهن و همکارانش سعی می کنند ارزیابی دقیقی از بازیکنان خود در آستانه این فصل داشته باشند.
 
برنامه کامل بازی‌‌های صبای قم در لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور؛
 
هفته اول: صبای قم - ملوان بندر انزلی
 
هفته دوم: نفت تهران - صبای قم
 
هفته سوم: صبای قم - فولاد خوزستان
 
هفته چهارم: استقلال تهران - صبای قم
 
هفته پنجم: صبای قم - گسترش فولاد تبریز
 
هفته ششم: سپاهان اصفهان - صبای قم
 
هفته هفتم: صبای قم - فجرسپاسی شیراز
 
هفته هشتم: صبای قم - تراکتورسازی تبریز
 
هفته نهم: داماش گیلان - صبای قم
 
هفته دهم: صبای قم - راه آهن تهران
 
هفته یازدهم: استقلال خوزستان- صبای قم
 
هفته دوازدهم: صبای قم - پرسپولیس
 
هفته سیزدهم: ذوب آهن اصفهان - صبای قم
 
هفته چهاردهم: صبای قم - مس کرمان
 
هفته پانزدهم: سایپا البرز - صبای قم
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcaawn6.49nm015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما