سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : 37038
در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد

ارائه محصولات دیجیتالی در محورهای معارف غدیر و صحیفه سجادیه

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کانون خورشید گفت: محصولات رسانه‌ای و دیجیتالی کانون خورشید در محورهای معارف غدیر و صحیفه سجادیه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی ارائه می‌شود.
ارائه محصولات دیجیتالی در محورهای معارف غدیر و صحیفه سجادیه
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسین مشکوری از حضور فعال کانون خورشید به عنوان نخستین مرکز رسانه‌ای ترویج معارف غدیر و صحیفه سجادیه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: کانون خورشید طی فعالیت چندساله خود افتخار تولید محصولات رسانه‌ای و دیجیتالی مختلف در محورهای معارف غدیر و صحیفه سجادیه را داشته که این محصولات با استقبال خوبی از سوی اقشار مختلف حوزوی، دانشگاهی و عموم مردم مواجه شده است.

وی ادامه داد: از جمله این محصولات می‌توان به درگاه‌های اینترنتی اکمال به آدرس ekmal.ir که با موضوع نخستین دایرةالمعارف دیجیتال از کتاب شریف «الغدیر» علامه امینی (ره) و نیز درگاه اینترنتی ابلاغ به آدرس eblagh.com که نخستین سامانه جامع رسانه‌ای معارف غدیر است، اشاره کرد.

مدیر کانون خورشید افزود: همچنین سایت اینترنتی معجزنشان به آدرس mojezneshan.ir که درگاه گنجینه نفیس صوتی از کتاب شریف صحیفه سجادیه است با عنوان کتاب معجزنشان؛ در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان از غرفه کانون خورشید قرار گرفته است.

مشکوری با اشاره به اینکه این غرفه در بخش نشر دیجیتال، انتهای راهروی وسط، مقابل مرکز اسناد انقلاب اسلامی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی واقع در بوستان گفتگو (تهران) از ۲۲ بهمن لغایت ۲۷ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۲۲ برای بازدید عموم مردم شریف برقرار است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaawne.49n0e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما