يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 30008
منبع : روابط عمومی سپاه استان قم
نماینده مردم قم در مجلس:

دستگاه‌های اجرایی باید در کنار بسیج باشند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت رزمایش‌های نظامی و امدادی دستگاه‌های اجرایی باید در کنار بسیج باشند و از ظرفیت خود برای تامین امکانات مورد نیاز تمرینات نیروهای بسیجی استفاده کنند.
دستگاه‌های اجرایی باید در کنار بسیج باشند
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی امروز در حاشیه بازدید از رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران، از بسیج به عنوان بدنه زنده و پویا ملت ایران اسلامی یاد کرد و اظهارداشت: بسیجیان افراد فداکاری هستند که برای دفاع از آرمان‌ها و حراست از داشته‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله نظامی و امدادی حضور پیدا کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه حضور پر شور جوانان در گردان‌های واکنش سریع سپاه استان قم قابل تقدیر است افزود: مسئولان بسیج برای تهدیدهای موجود در جامعه اسلامی برنامه‌ریزی‌های مختلف انجام داده و در همین راستا آموزش‌های مختلف نظامی و امدادی را برای بسیجیان برگزار می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روزی که خطری ایران اسلامی را تهدید کند بسیج با تمام ظرفیت‌های بالقوه خود وارد عرصه می‌شود و این توانایی بسیج را نشان می‌دهد به همین علت دولت، مسئولان و بخش‌های مختلف ایران اسلامی باید از این مجموعه حمایت کنند.

وی با بیان اینکه طبق قانون مسئولان برای گسترش آموزش‌های امدادی نباید منتظر حادثه‌های طبیعی باشند تصریح کرد: ستادهای بحران که برای حوادث پیش بینی‌نشده در استان‌های مختلف کشور تشکیل می‌شود اعتبار ویژه‌ای دارند که باید از این اعتبار برای حمایت از حرکت‌های امدادی مجموعه‌های مردمی از جمله بسیج استفاده شود.

امیرآبادی عدم هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف دولتی و غیر دولتی را یکی از مشکلات اصلی در هنگام بحران دانست و افزود: هر چند میزان اعتباری برای رزمایش‌های بسیج در مجلس در نظر گرفته شده است اما با توجه به اهمیت این رزمایش‌های نظامی و امدادی دستگاه‌های اجرایی باید در کنار بسیج باشند و از ظرفیت خود برای تامین امکانات مورد نیاز تمرینات نیروهای بسیجی استفاده کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaawne.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما