چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 16428
در پایان رقابت 400 کاراته‌کا

قم به 3 نشان برنز پیکارهای کیوکوشین تزوکا کشور دست یافت

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کاهای قمی موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز سه وزن از پیکارهای کاراته قهرمانی کشور در سبک کیوکوشین تزوکا شدند.
قم به 3 نشان برنز پیکارهای کیوکوشین تزوکا کشور دست یافت
به گزارش قم نیوز، مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک کیوکوشین تزوکا در اوزان و رده‌های سنی مختلف به میزبانی تهران به انجام رسید و مدعیان از استان‌های مختلف کشور در تلاش برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم با یکدیگر پیکار کردند.
 
براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مسئولین این سبک و هماهنگی به عمل آمده با فدراسیون کاراته کشورمان، از چهره‌های شاخص استان‌های سراسر کشور برای حضور در این رقابت‌ها دعوت به عمل آمده بود و بر همین اساس از قم نیز چهره‌های مطرحی در این پیکارها به میدان رفتند.
 
مسئولان سبک کیوکوشین تزوکا کاراته استان قم برای اعزام تیمی قوی و مدعی به این دوره از پیکارها، یک دوره رقابت‌های درون استانی را نیز به عنوان انتخابی برگزار کرده بودند و در نهایت سهم تیم اعزامی قم کسب سه مقام سوم و نشان برنز این پیکارها بود.
 
مسابقات کیوکوشین تزوکا کاراته قهرمانی کشور در مجموع با حضور 400 کاراته کا به انجام رسید و شرکت کنندگان در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند و برترین‌ها در حضور مسئولان این سبک مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.
 
مدال‌های تیم اعزامی کاراته کیوکوشین تزوکا استان قم در این دوره از مسابقات در رده‌های سنی خردسالان، نوجوانان و جوانان به دست آمد اما اتفاق مهم دیگر برای تیم اعزامی قم به این پیکارها علاوه بر کسب این سه مدال، اختصاص دادن کاپ اخلاق این پیکارها به خود بود.
 
در وزن منهای 32 کیلوگرم رده سنی خردسالان مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک کیوکوشین تزوکا، حسین کنجکاو از تیم استان قم در حالی که شرایط و شایستگی خوبی برای کسب مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی داشت در مجموع به مقام سوم دست یافت و نخستین نشان برنز تیم کیوکوشین تزوکا قم را کسب کرد.
 
در وزن منهای 55 کیلوگرم این دوره از پیکارها در رده سنی نوجوانان کیوکوشین تزوکا کاراته کشور، محمدجواد مرادی مبارزات زیبایی را در مقابل حریفان به نمایش گذاشت و در نهایت موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز این دوره از پیکارها شد.
 
در وزن به اضافه 90 کیلوگرم مسابقات کیوکوشین تزوکا کاراته قهرمانی مردان کشور در رده سنی بزرسگالان نیز یک مدال برای تیم اعزامی قم به دست آمد و ایوب محمدی آورنده این مدال بود که در نهایت به مقام سوم دست یافت و برنزی شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcaayn6.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما