شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 26418

برقعی مسئول کانون هواداران باشگاه صبا شد

قم نيوز : قم نیوز: پیشکسوت ارزنده فوتبال استان قم به عنوان مسئول جدید کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم معرفی و منصوب شد.
برقعی مسئول کانون هواداران باشگاه صبا شد
به گزارش قم نیوز، با حکم عباس جهان‌بینی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم،‌ سید رضا برقعی پیشکسوت ارزنده فوتبال، فوتسال، هندبال و یکی از چهره‌های سابق ورزش قم مسئولیت مدیریت کانون هواداران این باشگاه را بر عهده گرفت.

سید رضا برقعی از چهره‌های فرهنگی و بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش استان قم و از داوران ملی فوتبال کشورمان است که با سابقه فعالیت مثبت و موثر در چندین رشته ورزشی از آغاز چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تجربیات ارزنده خود را برای ساماندهی کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به کار خواهد گرفت.

تقدیر باشگاه صبا از حضور تماشاگران و هواداران در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد

باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم همچنین رسما از هواداران و تماشاگران فوتبال‌دوست استان قم در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد مقدس تقدیر کرد.

بیش از ۵۰ تماشاگر هم‌استانی و علاقمند به فوتبال که در قالب هیئت مذهبی انصارالرضا (ع) قم به مشهد مقدس سفر کرده بودند در روز برگزاری دیدار صبای قم و پدیده مشهد با حضور در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به حمایت از صبای قم پرداختند.

تماشاگران فهیم هم‌استانی در این سفر معنوی علاوه بر بهره‌مندی از فیوضات زیارت هشتمین امام شیعیان حضرت امام رضا (ع) در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد حضور یافته و به نحوی شایسته با سر دادن شعارهای فرهنگی، به بازیکنان صبای قم در دیدار با پدیده مشهد روحیه داده و موجب افزایش انگیزه آنها شدند.

باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم نیز با تمجید از این اقدام ارزشمند فرهنگی رسما از تماشاگرانی که در این دیدار با حضور در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به حمایت از صبای قم پرداخته و الگوی واقعی تماشاگر فوتبال در حضور نمایندگان فدراسیون فوتبال و فوتبال‌دوستان مشهدی بودند رسما تقدیر کرد و خواستار حضور پرشور این عزیزان و سایر مردم فوتبال‌دوست قم در دیدار خانگی این تیم در مقابل رقبای لیگ برتری شد.

میزبانی صبا از نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال صبای قم در ادامه بازی‌های چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سه‌شنبه این هفته در قم برابر نفت مسجد سلیمان صف‌آرایی می‌کند.

هفته چهارم از دور رفت لیگ چهاردهم مسابقات فوتبال باشگاه‌های برتر کشور روز سه‌شنبه بیست و هشتم مرداد ماه با برگزاری چندین مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان آغاز خواهد شد و طی آن تیم فوتبال صبای قم میزبان دیدار حساس خود با نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

بازی چهارم صبای قم در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور روز بیست و هشتم مرداد ماه در دیدار داخل خانه مقابل نفت مسجد سلیمان خواهد بود که از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می شود و طی آن تیم‌های بالا و پائین جدول با یکدیگر انجام می‌دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaaynu.49ni615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما