پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : 25428

صدا و سیما تحولات غزه را هم به اندازه جام جهانی پوشش دهد

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: صدا و سیما به جام جهانی با دغدغه و تلاش بسیار پرداخت و اگر به تحولات کنونی غزه هم این چنین بپردازد، آگاهی مردم از تحولات منطقه بالا می رفت.
صدا و سیما تحولات غزه را هم به اندازه جام جهانی پوشش دهد
محمدصادق کوشکی با اشاره به پوشش خبری خوب رسانه ملی برای بازی‌های جام جهانی، اظهار کرد: اگر برنامه‌های جام جهانی را بررسی کنیم متوجه می‌شویم که رسانه ملی برای پوشش خبری بازی‌های جام جهانی از تمام توان و قوای خود استفاده کرده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به پوشش خبری همزمان بازی‌های جام جهانی از سوی شبکه‌های تلوزیونی، افزود: در زمان مسابقات شبکه سه، سبکه ورزش و گاهی اوقات شبکه دوم یه طور همزمان برنامه‌های ورزشی را پوشش می‌دادند، این مسئله جدای از پوشش خبری شبکه‌های خبری است.

وی با اشاره به کیفیت برنامه‌ها، تصریح کرد: در برنامه‌های جام جهانی حداکثری بودن دغدغه علاقه مندان و سازندگان در آن موج می‌زد و برنامه نشان دهنده علاقه مندی سازندگان و اهتمام مدیران رسانه به این موضوع بوده است.

کوشکی با مقایسه برنامه‌های جام جهانی با برنامه‌های دیگر، عنوان کرد: این نوع نگاه سازندگان و دغدغه مند بودن سازندگان در کنار کیفیت برتر این فیلم‌ها برای هیچ برنامه دیگری اتفاق نیافتاده است و اصلاً برنامه‌های جام جهانی با دیگر برنامه‌ها قابل قیاس نیست.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، گفت: اگر این همه ظرافت و دقتی را از سوی مدیران سازمان شاهد هستیم در سیاست خارجی، تحولات منطقه و شناخت دوستان و دشمنان نظام با هم همان ویژگی‌ها ساخته می‌شد، آگاهی‌های مردم از تحولات منطقه بالا می‌رفت.

وی با تاکید به اشاره به این که ما در برگزاری مسابقات جام جهانی و یا وجود جنگ‌های منطقه نقشی نداریم، تاکید کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی در اختیار ما است، بنابراین نباید بخشی از پازل استکبار شود و اگر حمله به غزه در دوره گذشته جام جهانی رخ داده است؛ صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم باید تابع این شرایط باشد؟

کوشکی با اشاره به میزان توجه صدا و سیما به اخبار بین المللی کشور، اظهار کرد: در حال حاضر نگاه صدا و سیما به جنایات رخ داده در عراق، غزه و سایر شهر و کشورهای منطقه در حد اندک و برای رفع تکلیف است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به مطالبه از مدیران صدا و سیما، خاطرنشان کرد: باید تمام مدیران صدا و سیما جوابگو باشند که چرا به آن اندازه ای که به جام جهانی توجه کردند، به همان اندازه از اوضاع و احوال منطقه غافل بوده‌اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaaynu.49nmu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما