چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : 13773
با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشکده حقوق دانشگاه تهران؛

رژيم حقوقي سرمايه گذاري خارجي در بخش نفت و گاز در دهه 1340 –1350 بررسی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: گروه حقوق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همكاري دانشكده حقوق دانشگاه تهران، نشست علمي«رژيم حقوقي سرمايه گذاري خارجي در بخش نفت و گاز در دهه 1340 –1350» را در روز دوشنبه 16 ارديبهشت برگزار مي كند.
رژيم حقوقي سرمايه گذاري خارجي در بخش نفت و گاز در دهه 1340 –1350 بررسی می‌شود
به گزارش قم نیوز، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، هدف از برگزاري اين نشست علمي، بررسي سياست هاي سرمايه گذاري نفتي در دهه هاي ۴۰ و ۵۰ عنوان شده و خروجي مورد انتظار آن، نشان دادن ضعف ها و كاستي هاي قانون گذاري در حوزه نفت و گاز است. بررسي سياست هاي دو قانون ۱۳۳۶ و ۱۳۵۳ در مورد نفت و گاز محور اصلي اين نشست است.

حجت الاسلام و المسلمين دكتر علي محمد حكيميان عضو هيأت علمي پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، ارائه دهنده اين نشست علمي در نظر دارد در خلال برگزاري آن، به سئوالاتي نظير، آيا در وضع قوانين فوق، سياست گذاري براي رسيدن به اهدافي خاص در حوزه و نفت و گاز مد نظر بوده يا خير؟ آيا در فرض مثبت بودن، آن سياست ها تأمين كننده منافع ملي بوده است؟ و ميزان موفقيت آن سياست گذاري ها چقدر بوده است؟
شايان ذكر است نشست علمي ياد شده روز دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ماه از ساعت ۹ الي ۱۱ صبح در سالن همايش هاي مركز مطالعات عالي انقلاب اسلامي دانشگاه تهران برگزار مي شود و شركت در آن براي عموم علاقه مندان آزاد است.

انتهای پیام/120/
https://qomnews.ir/vdcae0n6.49ne015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما