پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب : 36723
رئیس هیئت گلف استان قم خبر داد

رقابت‌ گلف‌بازان قم برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت گلف استان قم از رقابت مردان گلف‌باز قم در تلاش برای کسب مجوز صعود به رقابت‌های لیگ برتر گلف مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.
رقابت‌ گلف‌بازان قم برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر
به گزارش قم نیوز، سیدمحمد علویون اظهار کرد: نزدیک به یک دهه است که از آغاز فعالیت رسمی رشته ورزشی گلف در قم سپری می‌شود و هیئت گلف استان قم نیز با قدمتی در حدود ۱۰ سال تلاش خود را به صورت جدی برای رشد و توسعه این رشته در قم انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: البته ما در این هیئت تنها به توسعه رشته ورزشی گلف نمی‌پردازیم بلکه در کنار رشته گلف، دو رشته دیگر نیز که زیر مجموعه فدراسیون گلف و هیئت‌های استانی این رشته هستند یعنی مینی‌گلف و وودبال نیز رشد قابل توجهی در قم داشته‌اند.

رئیس هیئت گلف استان قم عنوان کرد: برخورداری از زمین گلف بوستان تفریحی ورزشی غدیر به عنوان یکی از زمین‌های استاندارد گلف کشور و همچنین آکادمی مینی‌گلف واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم که بزرگترین ورزشگاه این شهر است شرایط خوبی را برای تحول در گلف، مینی‌گلف و حتی وودبال قم فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: از زمانی که هیئت گلف استان قم در اوایل دهه ۱۳۸۰ راه‌اندازی شد، افتخار فعالیت در این هیئت و این رشته را دارم و اکنون به عنوان رئیس هیئت سعی می‌کنم دین خود را به این رشته ادا کنم و با به کار گرفتن توان و دانش کسب شده در این سال‌ها برای تحول در گلف قم تلاش بیشتری انجام بدهم.

علویون یادآور شد: در سطح استان با برگزاری مسابقات متنوع نظیر قهرمانی گلف و مینی‌گلف قم به مناسبت‌های ملی و مذهبی در طول سال و همچنین برگزاری منظم رقابت‌های لیگ مینی‌گلف برای توسعه این دو رشته تلاش می‌کنیم و در مسابقات کشوری نیز حضور داریم.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی این هیئت برای حضور تیم گلف قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور خبر داد و بیان کرد: تیمی آماده و با انگیزه متشکل از چهار گلف‌باز توانمند قم در این دوره از رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌رود.

رئیس هیئت گلف استان قم با بیان اینکه هیئت گلف استان خوزستان میزبانی این رقابت‌ها را انجام می‌دهد، افزود: به همین منظور تیم هیئت گلف قم برای تمرین پیش از مسابقات و کسب آمادگی برای رویارویی با حریفان خود راهی شهر اهواز شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون گلف، دیدارهای نیم‌فصل لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۱ تیم از امروز به مدت سه روز به میزبانی شهر اهواز برگزار خواهد شد و گلف‌بازان حاضر در قالب تیم‌های مختلف شرکت کننده در این دوره برای صعود به لیگ برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

علویون عنوان کرد: تیم هیئت گلف استان قم با حمایت مالی شرکت سوهان عارفی قم به مسابقات لیگ دسته اول گلف مردان باشگاه‌های کشور اعزام شده و در ترکیب این تیم علی منفرد، محسن جباری، ناصر لسانی و فرهاد فاتح با حریفان به رقابت می‌پردازند.

وی در ادامه به تیم‌های حاضر در این مسابقات اشاره کرد و افزود: این بازی‌ها با حضور تیم‌های تهران، خوزستان، لرستان، گلستان، مازندران، زنجان، مرکزی، اصفهان، اردبیل، آذربایجان‌شرقی و قم به انجام خواهد رسید و رقابت مدعیان به صورت متمرکز و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برنامه‌ریزی شده است تا دو تیم به لیگ برتر گلف مردان ایران راه یابند.

انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcae0ne.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما