شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 23853

حضور کاراته کای قمی در مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کاراته استان قم حضور کاراته کای قمی در مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خبر داد و گفت: امید زیادی به مدال‌آوری کاراته کاهای قمی در ترکیب تیم‌های ملی داریم.
حضور کاراته کای قمی در مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی درباره آخرین تحولات کاراته کاهای قمی در تیم‌های ملی اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کاراته، نماینده قم در اردوی نوجوانان برای حضور در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در مالزی انتخاب شد.

وی گفت: حمیدرضا نجاتی کاراته کای ارزنده قمی در وزن ۷۰ کیلوگرم اردوی تیم ملی موفق به شکست حریفان خود شد تا جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آورد.

رئیس هیئت کاراته قم افزود: امیر مهدی‌زاده در تیم ملی بزرگسالان، علیرضا خدری در کاتا، علیرضا قاضی در جوانان و محمد شایگان در تیم ملی امید، دیگر ملی پوشان کاراته را تشکیل می‌دهند و امید زیادی به مدال آوری این کاراته کاها داریم.

عابدی بیان کرد: امیر مهدی‌زاده در حال آمادگی برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی است و پس از پایان مسابقات بازی‌های آسیایی بایر در جام جهانی کاراته آلمان شرکت کرده و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

وی درباره حضور تیم کاراته آذرخودرو و حضور این تیم در سوپر لیگ کاراته کشور اظهار کرد: برای دومین حضور پی در پی آذرخودرو در سوپرلیگ کاراته کشور در حال برنامه ریزی هستیم و تمام هدف ما این است که بتوانیم امسال عنوان قهرمانی سوپرلیگ را به دست آوریم و نتایج تیم در فصل گذشته را بهبود بخشیم.

رئیس هیئت کاراته استان قم خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم حامی مالی تیم کاراته بانوان قم در سوپرلیگ را به ادامه حمایت از این تیم مجاب کنیم و امیدواریم تیم شیر ژال قم امسال هم در سوپر لیگ کاراته بانوان کشور شرکت کند و تجربیات گذشته سبب کسب نتایج بهتر شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcaeanu.49nem15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما