قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: این مرکز تفاهم نامه‌ای برای برگزاری برنامه‌های مشترک مرتبط با سلامت کودکان و نوجوانان درخصوص فرهنگ و ترافیک و رعایت قانون با پلیس راهور امضا کردند.
امضا تفاهم نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با پلیس راهور
به گزارش قم نیوز، محمد مخلصی با اشاره به علت امضای تفاهم نامه مشترک کانون و پلیس راهور عنوان کرد: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در راستای ارتقای دانش، نگرش و عملکرد اعضای کودک و نوجوان و بهبود ارتقای سطح داشن مربیان کانون درخصوص رعایت قانون و فرهنگ ترافیک اهداف این برنامه است.

وی افزود: تهیه قالب‌ها و روش‌های متناسب با نیازهای گروه هدف، جلب مشارکت مربیان جهت دریافت آموزش‌های ترافیکی، برنامه ریزی جهت توسعه آموزش‌های فرهنگ ترافیکی حوزه کودک و نوجوانان قبل و حین مدرسه و در اختیار قرار دادن تجربیات کارشناسان تخصصی این اداره کل از جمله تعهدات کانون در این تفاهم نامه ذکر شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم تصریح کرد: پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم طی این تفاهم نامه متعهد شده است تا متون آموزشی متناسب با نیازهای گروه هدف را تهیه و جلسات آموزشی را به این منظور را برگزار کند.

مخلصی اظهار داشت: تولید رسانه‌های دیجیتال و غیر دیجیتال، آموزش راه‌های پیشگیری از حوادث رانندگی برای کودکان و خانواده‌ها و ارائه داده‌های آموزشی همچون بروشورها نرم افزار، کتاب، پاورپوینت از سوی پلیس راهور قم اجرایی می‌شود.

خاطرنشان می‌شود این تفاهم نامه به مدت ۹ ماه در کلیه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به اجرا درمی‌آید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaeanu.49niu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما