دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 16383
/اجمالی/ابوترابی در جمع راهپیمایان 13 آبان در قم:

رابطه با آمریکا مشکلات اقتصادی را حل نمی‌کند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رابطه با آمریکا مشکلات اقتصادی ما را قطعاً حل نمی‌کند، راه حل مشکلات اقتصادی کشور قطع رابطه هزینه‌های کشور با درآمدهای نفتی است.
رابطه با آمریکا مشکلات اقتصادی را حل نمی‌کند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ عاشوراییان استکبار ستیز که به مناسبت یوم الله 13 آبان در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد بیان کرد: انقلاب دست در دست هیچ یک از قدرت‌های جهانی، ‌منطقه‌ای و خارجی نداشت و تمام هویت خود را از اسلام دریافت کرده و آنچه انقلاب را به پیروزی رساند حقیقت و واقعیت آن بود.
 
وی بیان کرد: در جریان پرونده هسته‌ای ایران بر خلاف دفاع مقدس که غربی‌ها خودشان را پشت صدام پنهان می‌کردند با همه توان و با همه ظرفیت و جسارت و اعتقاد قطعی به شکست ایران در صحنه حضور یافتند و در اینجا صدامی میدان دار نبود و میدان‌دار شخص رئیس جمهوری آمریکا و متحدین غربی ایشان بودند تا پیام دهند قدرت‌های جهانی اجازه نمی‌دهد که ملت ایران به دانش هسته‌ای دست پیدا کند.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی به دانش هسته‌ای و قدرت غنی‌سازی اورانیوم تا 20 درصد و توان تامین نیازهای صلح آمیز دست یافته است.
 
وی تاکید کرد: مفهوم روشن برای تقاضای مذاکره این است که غربی‌ها و آمریکا ایران هسته‌ای را پذیرفته و در برابر آن تسلیم شده‌اند.
 
ابوترابی گفت: امروز آمریکا با تسلیم شدن در برابر ایران هسته‌ای به دلایل گوناگون سخن از مذاکره می‌زند و این عرصه نشانه‌ای روشن از پیروزی حق بر باطل است.
 
وی تاکید کرد: اگر عزم راسخ، اراده استوار و بصیرت سیاسی و شجاعت رهبری نبود بسیاری از دست‌ها در برابر تهدیدها و تحریم‌های سنگین اقتصادی آمریکا و متحدان آن بالا می‌رفت.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز نماد اقتدار منطقه‌ای و جهانی هستند و در سایه تکیه بر ظرفیت و نیروی انسانی خویش توانسته‌ایم به قدرت موشکی بزرگ در منطقه تبدیل شویم.
 
وی گفت: ‌پیام دانشگاه‌های‌های ما این است که اگر امروز جزو 20 کشور برتر جهان در تولید علم هستیم به دلیل این است که بر ظرفیت‌های ملی خویش تکیه کرده‌ایم.
 
ابوترابی خاطرنشان کرد: شهید اول هسته‌ای ایران تمام تحصیلات خود را در ایران طی کرده و حتی یک ساعت در دانشگاه خارجی درس نخواند.
 
وی با تاکید بر اینکه راه حل چالش‌های اقتصادی ما بهره‌گیری از ارزش افزوده نفت است اظهار کرد: امروز رابطه با آمریکا مشکلات اقتصادی ما را قطعا حل نمی‌کند، راه حل مشکلات اقتصادی کشور قطع رابطه هزینه‌های کشور با درآمدهای نفتی است.
 
مشروح این خبر تا لحظاتی دیگر منتشر می‌شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcaeen6.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما