چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۵
کد مطلب : 52383
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم خبر داد

توسعه امکانات جمعه بازار خودرو قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قم از توسعه امکانات جمعه بازار خودرو قم خبر داد.
توسعه امکانات جمعه بازار خودرو قم
به گزارش قم نیوز، علیرضا مظفری با اشاره به راه‌اندازی جمعه بازار خودرو گفت: جمعه بازار خودرو یکی از نیازهای شهر است و در اکثر شهرها و کلانشهرها وجود دارد و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد زیرا در بنگاه‌ها تنوع محصولات کمتر است ولی در این بخش همه نوع محصولات وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بنگاه‌داران از اجرای این طرح راضی هستند برخی از بنگاهداران در طول هفته خرید و فروشی ندارند ولی در انتهای هفته به دلیل تنوع امکان فروش خودروهای آنها افزایش پیدا می‌کند.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به میزان استقبال از جمعه بازار خودرو گفت:‌ شهرهای اطراف نیز از جمعه بازار خودرو استقبال کردند و میزان استقبال از آن رو به افزایش است زیرا در این بخش خودروهای متنوع عرضه می‌شود افراد انتخاب آسانتری با توجه به میزان مبلغ در دسترس دارند.

وی با بیان اینکه سعی می‌شود وضعیت و امکانات رفاهی جمعه بازار خودرو تکمیل شود گفت: جمعه بازار خودرو حذف واسطه‌های زائد بین خریدار و فروشنده را پیگیری می‌کند افراد به این وسیله می‌توانند خودروی مورد علاقه خود را از بین خودروهای فراوان خریداری کنند.

مظفری عنوان کرد: ظرفیت 3 هزار خودرو در جمعه بازار وجود دارد این مجموعه که در میدان شهید رجایی واقع شده روزهای جمعه ساعت 9 تا 14 پذیرای متقاضیان این بخش است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaeenm.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما