شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 27363
"قم به فردی خدمت‌رسان نیازمند است"

آیت‌الله رجبی: با استعفای شهردار قم مخالف هستم

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با استعفای شهردار انقلابی و مومن قم مخالف هستم چراکه شهر قم به چنین شخص خدمت رسانی نیازمند است.
آیت‌الله رجبی: با استعفای شهردار قم مخالف هستم
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله محمود رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در قم، با اشاره به جلسه جمعه شب جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: در این جلسه مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی همچنین پیدا کردن راهکارهایی در خصوص وحدت میان مسلمین مد نظر بود و در همین راستا راهکارهایی نیز به تصویب رسید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جهت وحدت مسلمین و جلوگیری از جریان‌هایی که به نام اسلام و تشیع قصد ایجاد تفرقه میان مسلمین را دارند جلسه‌ای تشکیل داده و در همین راستا به بیان اهداف از این عمل پرداخت.

وی با اشاره به کسانی که به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمین هستند، بیان کرد: ایجاد نفاق میان مسلمین، به ویژه شیعیان هدفی است که صهیونیست و آمریکا به دنبال آن هستند و باید با آن‌ها مقابله گسترده‌ای انجام شود.

آیت الله رجبی با تاکید بر اینکه مسلمین باید در مقابل این مسائل هوشیار و آگاه باشند، افزود: این مسائل در زمره مسائل اجتماعی و فرهنگی هستند که باید با ایجاد راهکارهایی به صورت جدی با آن‌ها مقابله شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به استعفای شهردار قم، گفت: شهردار قم نیرویی مومن و فردی انقلابی است و من به شدت با استعفای این عنصر انقلابی مخالفت هستم. این استعفا را پیگیری می‌کنیم چرا که استفعای این عنصر انقلابی به ضرر مردم شهر است.

وی با اشاره به اینکه تمام اعضای شورای شهر قم موافق و خواستار ماندن دلبری هستند، تاکید کرد: شهردار قم تعاملی سازنده با روحانیون و حوزه علمیه قم داشته و نبود وی لطمه بزرگی برای شهر است. ما از این لطمه جلوگیری می‌کنیم چرا که نبود شهردار قم اصلا به نفع این شهر نیست.

آیت الله رجبی بیان کرد: با کمک دلسوزان شهر مقدس قم به دنبال پیدا کردن علل و کسانی که شهردار قم را مجبور به این استعفا کرده‌اند، هستیم و کمک می‌کنیم شهردار خدمت رسان و انقلابی شهر قم در جایگاه خود باقی بماند تا شهر قم پیشرفت روز افزونی داشته باشد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcaeenu.49n0i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

الف قم
واقعا متاسفم
حمايت از اين افراد جاي بس تاسف دارد
كاش از اعمال اشخاص هم خبر دار بودند