چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 22313

تحقق فرهنگ اسلامی با عمل به توصیه مراجع محقق می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم،گفت: افرادی که متصدیان امر تحقق فرهنگ عمومی هستند باید از تعالیم ‏اسلامی و رهنمودهای مراجع تقلید استفاده کنند، زیرا در صورت بهره گیری از هنر در چارچوب ‏اسلامی دینی می‌توانیم به اهدافمان دست یابیم.
تحقق فرهنگ اسلامی با عمل به توصیه مراجع محقق می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عبدالرضا ایزدپناه ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به وظایف حوزه‌های علمیه در تحقق فرهنگ اجتماعی، ‏اظهار کرد: حوزه‌های علمیه باید وارد عرصه رسانه و هنر شوند و این ابزار را در اختیار فرهنگ اهل ‏بیت (ع) قرار دهند. ‏

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با تاکید به الگو گیری فعالان حوزه فرهنگ عمومی، افزود: افرادی که متصدیان امر تحقق فرهنگ عمومی و اجتماعی هستند باید از تعالیم ‏اسلامی و رهنمودهای مراجع تقلید استفاده کنند، زیرا در صورت بهره گیری از ابزار هنر در چارچوب ‏اسلامی و دینی می‌توانیم به اهداف موردنظرمان دست یابیم.

وی با اشاره به گلایه آیت الله نوری همدانی درباره تبلیغات شهری، خاطرنشان کرد: نظر شما در زمینه استفاده از تصاویر شهدا در سطح شهر را در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح کردیم و ‏امیدواریم که تدابیری برای رفع نگرانی مراجع تقلید در این زمینه نیز اندیشه شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcaeenu.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما