سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 52653
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌‌‌‌ كبدي استان قم خبر داد

كبدي‌كاران قم آماده درخشش در مسابقات ساحلي و سركل كبدي كشور

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌‌‌‌ كبدي استان قم گفت: كبدي‌كاران قم اين‌روزها در تمرينات پرفشار زير نظر كادر فني براي حضور در مسابقات ساحلي و سركل كبدي قهرماني كشور آماده مي‌شوند.
كبدي‌كاران قم آماده درخشش در مسابقات ساحلي و سركل كبدي كشور
كبدي‌كاران قم آماده درخشش در مسابقات ساحلي و سركل كبدي كشور
به گزارش قم نیوز، محمدرضا رجایی امروز اظهار کرد: رقابت‌های سرکل کبدی قهرمانی کشور در شهریور ماه برگزار می‌شود و به همین منظور تمرینات تیم سرکل کبدی قم در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر در جریان است تا این تیم در بهترین شرایط برابر حریفان به میدان برود.

وی خاطرنشان کرد: در روند آماده‌سازی تیم سرکل کبدی قم برای حضور در مسابقات کشور، نظارت دقیقی از سوی هیأت‌‌‌‌‌ انجام می‌شود به طوری که در تمرینات امروز این تیم شاهد حضور مسلم رشیدی و محمدشاهی رئیس و عضو هیأت‌‌‌‌‌ رئیسه کبدی استان قم بودیم.

دبیر هیأت‌‌‌‌‌ کبدی استان قم با بیان اینکه اعزام کبدی‌کاران قم به رقابت‌های کشوری در شهریور ماه انجام می‌شود، اضافه کرد: تیم کبدی ساحلی قم نیز این‌روزها خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور آماده می‌کند و تمرینات این تیم در زمین ساحلی مجموعه هفتم تیر جریان دارد.

وی با اشاره به پیش‌بینی یک اردوی تدارکاتی و تورنمنتی برای محک میزان آمادگی کبدی‌کارن ساحلی‌ قم، عنوان کرد: به همین منظور امروز کبدی‌کاران قم راهی تهران شدند تا علاوه بر تمرین، در مسابقات چهار جانبه ساحلی یادواره شهید محسن حججی با حریفان خود به رقابت بپردازند.

رجایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم‌های تمام رده‌های سنی کبدی قم اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته‌های مختلف زیر مجموعه این هیأت‌‌‌‌‌ فعال هستند و یک ماه قبل پیکارهای کبدی منطقه‌ای نوجوانان و جوانان ایران را میزبانی کردیم و نمایندگان قم با عبور از این مرحله به جمع تیم‌های حاضر در مرحله پایانی رسیدند.

وی در پایان ابراز کرد: تیم‌های اعزامی کبدی‌ جوانان و نوجوانان قم در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشتند و آینده بسیار خوبی در انتظار آنها خواهد بود و کبدی قم برای تیم‌های رده‌های بالاتر قطعا روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaeinm.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما