شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 21693

اگر صبا به دنبال سهمیه آسیا باشد، در این تیم می‌مانم

قم نيوز : قم نیوز: : مهاجم تیم فوتبال صبای قم درباره وضعیت قراردادش با باشگاه صبای قم گفت: اگر صبا به دنبال سهمیه آسیا باشد، در این تیم می‌مانم.
اگر صبا به دنبال سهمیه آسیا باشد، در این تیم می‌مانم
به گزارش قم نیوز، فرید بهزادی کریمی درباره عدم حضورش در دو بازی اخیر صبا برابر تیم‌های مس کرمان و سایپا اظهار کرد: متاسفانه چندی قبل دچار شکستگی پا شدم و همین موضوع سبب شد نتوانم در ۲ بازی آخر صبا در لیگ بر‌تر در کنار تیم باشم.

وی گفت: با توجه به گلزنی در ۷ مسابقه و ۳ پاس گل در طول فصل، فکر می‌کنم عملکرد خوبی در فصل داشتم و شاید اگر آسیب دیدگی‌ها اجازه می‌داد می توانستیم عملکردی بهتر از این‌ها داشته باشم.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم افزود: در اواسط فصل دچار آسیب دیدگی زانو شدم و ۳ بازی را از دست دادم و با توجه به این که پس از دوران مصدومیت، بازیکن برای رسیدن به شرایط بازی نیاز به زمان دارد بنا بر این فرصت را از دست می‌دهد با این وجود این فصل برای من فصل خیلی خوبی از نظر عملکرد بود.

فرید بهزادی درباره وضعیت قراردادش با باشگاه صبای قم گفت: هنوز یک فصل دیگر با صبا قرارداد دارم و وضعیت ادامه حضورم در صبا مشخص نیست و باید منتظر آینده بمانیم.

وی در باره احتمال ترک صبا بیان کرد: ماندن من در صبا بستگی به سیاست باشگاه برای فصل آینده دارد و اگر باشگاه بخواهد تیمی قدرتمند برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اسیا ببندد و نفرات خوبی جذب کند دوست دارم در صبا بماند زیرا در تیمی هستم که جایگاه خوبی پیدا کرده‌ام و مورد احترام هستم.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: باشگاه باید از حالا به فکر فصل آینده باشد و برای جذب مهره‌های با کیفیت اقدام کند و نقل و انتقالات را به روزهای آخر که بازیکنان خوب جذب تیم‌های دیگر شده‌اند موکول نکند.

بهزادی کریمی خاطرنشان کرد: خیلی دوست دارم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم و به همین دلیل برای من مهم است تیم باشگاهی من برای حضور در این مسابقات تلاش کند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcaeinu.49n6o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما