چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : 28623
با حضور نائب رئیس مجلس

یادواره شهدای جعفر‌آباد برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه جعفریه قم از برگزاری یادواره شهدای جعفرآباد با حضور حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی خبر داد.
یادواره شهدای جعفر‌آباد برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز ، حجت‌الاسلام حسین‌علی دهقانی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر استان قم که ظهر امروز در تالار محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای بخش جعفرآباد در روز شنبه اظهار کرد: در این یادواره حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم خواهد کرد.
 
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس در دهه فجر گفت: طلاب مدرسه امام رضا(ع) در مراسم‌های گرامیداشت حضور خواهند داشت و امیدواریم دانش‌آموزان پر رنگ‌تر از قبل در این جلسات حضور داشته باشند.
 
همچنین حجت‌الاسلام جواد عظیمی، مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این جلسه از برگزاری محافل انس با قرآن در استان قم خبر داد و افزود: گردهمایی اساتید و معلمان قرآنی، مسابقات «نور علی نور» و مراسم نور باران در موسسه‌های قرآنی همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه در برنامه‌های دهه فجر اقدامات موثری در انتقال آموزه‌های دینی و مذهبی انجام می‌شود، عنوان کرد: باید اینگونه برنامه‌ها  استمرار پیدا کند و گسترش داده شود.
 
عظیمی خاطرنشان کرد: مسئولان استانی نیز باید با توجه به ظرفیت‌های خود از استمرار برنامه‌های مذکور حمایت کنند تا بتوانیم در دهه فجر اقداماتی را در شان مردم قم انجام دهیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaeinu.49nau15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما