دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 29613
مسئول مراسمات حرم حضرت فاطمه معصومه (س):

باید قدردان خدمت در شهرک معارفی بهشت بانو بود

قم نيوز : قم نیوز، مسئول مراسمات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با اشاره به اهمیت خدمت در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، گفت: باید قدردان خدمت در شهرک معارفی بهشت بانو بود.
باید قدردان خدمت در شهرک معارفی بهشت بانو بود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین ثباتی در نشست با خادمین شهرک معارفی بهشت بانو، با اشاره به اهمیت خدمت به زائران اهل بیت علیهم السلام، گفت: خدمت به زوار اهل بیت علیهم السلام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: شاید برای بسیاری از افراد این توفیق حاصل شود که در حرم یکی از اهل بیت علیهم السلام خدمت کنند و به عنوان خادم به فعالیتی که انجام می دهند افتخار داشته باشند.

مسئول مراسمات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: با این وجود، خدمت در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها نسبت به دیگر حرم های اهل بیت علیهم السلام تفاوت دارد.

ثباتی عنوان کرد: وقتی یک فرد در حرم حضرت امام علی علیه السلام خدمت کند، خدمت به زوار امام علی علیه السلام بوده است، وقتی در حرم امام حسین علیه السلام یا امام رضا علیه السلام خدمت کند، در حرم آن حضرات خدمت کرده است.

وی با اشاره به حدیث امام جعفر صادق علیه السلام مبنی بر اینکه حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حرم اهل بیت علیه السلام است، گفت: این در حالی است که خدمت در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، خدمت به همه اهل بیت علیهم السلام است.

مسئول مراسمات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: امام رضا علیه السلام حدیث مشهوری دارند که فرموده اند هر کسی به زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برود به مانند این است که به زیارت من آمده باشد.

ثباتی ادامه داد: این حدیث گرانمایه نشان دهنده اهمیت زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نزد معصومین علیهم السلام است و برای ما باید خیلی گرانبها و ارزشمند باشد.

وی خطاب به خدام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تاکید کرد: خدمت در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آن هم در ایام فاطمیه و با در نظر گرفتن اینکه این زیارت زیارت امام رضا علیه السلام است و اینجا حرم اهل بیت علیهم السلام به حساب می آید بسیار مهم و اهمیت بخش است.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdcaeinu.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما