دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : 48603
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس اداره انجمن اوليا و مربيان اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم:

نمايشگاه مد و لباس دانش‌آموزي در قم برپا شد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس اداره انجمن اوليا و مربيان اداره‌كل آموزش و پرورش استان قم از برپايي نمايشگاه مد و لباس دانش‌آموزي در قم از اول تا چهارم خرداد خبر داد.
نمايشگاه مد و لباس دانش‌آموزي در قم برپا شد
نمايشگاه مد و لباس دانش‌آموزي در قم برپا شد
به گزارش قم نیوز، علی یوسفی امروز  با اشاره به نمایشگاه مد و لباس دانش‌آموزی اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور نظرسنجی از اولیا، مربیان، دانش‌آموزان و کارشناسانی که در امر لباس دست اندر کار هستند برپا می‌شود تا لباس‌ها بر اساس مدل و رنگ مورد نظر دانش‌آموزان و خانواده‌ها طراحی شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه با مشارکت تولیدکنندگان لباس دانش‌آموزی در مدل‌های جدید متناسب با شأن دانش‌آموزان قم برپا می‌شود و از سوی دیگر با نظرات اولیا و دانش‌آموزان و شوراهای انجمن اولیا و مربیان مدارس مدل‌ها انتخاب و سنجیده می‌شود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به نتیجه سنجش صورت گرفته گفت: سنجش نسبت به مدل‌ها در نهایت به مدارس و شوراهای انجمن اولیا و مربیان معرفی می‌شود و در نهایت برای سال تحصیلی 97ـ96 مدل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: حدود 40 نفر از تولیدکنندگان و طراحان در نمایشگاه شرکت کردند و کارهای خود را به عنوان نمونه‌های جدید در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند البته برخی از مسائل بهداشتی در جلسات تخصصی ستاد لباس دانش آموزان مطرح شده  است.

یوسفی با بیان اینکه افراد آگاه در بحث رنگ، رنگ‌شناسی و مسائل بهداشتی و لباس در نمایشگاه شرکت کردند گفت: در نظر داریم مدل‌های خوبی را متناسب با شهر و کشور و ارزش‌های حاکم در جامعه به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: بحث لباس دانش‌آموزی مشخصاتی دارد و با سایر لباس‌ها متفاوت است و از نظر کیفیت باید پاسخگوی گرما و سرمای قم باشد و همه مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی تا متوسطه دوم زیر پوشش آن قرار گیرند.

نمایشگاه مد و لباس دانش‌آموزی از اول تا چهارم خرداد در مجتمع تجاری میلاد واقع در میدان سعیدی، خیابان 7 تیر، پس از تقاطع دوم پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaeiny.49naw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما