دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 20513
در مسابقات کاراته جوانان کشور

نمایندگان کاراته قم به ۲ مدال برنز دست یافتند

قم نيوز : قم نيوز:‌ نمایندگان کاراته قم در مسابقات کاراته جوانان کشور به ۲ مدال برنز دست یافتند.
نمایندگان کاراته قم به ۲ مدال برنز دست یافتند
به گزارش قم نيوز، مسابقات کاراته قهرمانی کشور در رده سنی جوانان به پایان رسید و نمایندگان کاراته قم توانستند به ۲ مدال برنز دست یابند.

مسابقات کاراته رده سنی جوانان کشور که حکم انتخابی تیم ملی را داشت به میزبانی شیراز برگزار شد و کاراته کاهای برتر سراسر کشور در این رده سنی باهم به رقابت پرداختند.

در رده سنی جوانان این دوره از رقابت‌ها که ۲۵۹ کاراته کا در ۵ وزن به روی تاتامی رفتند که ۲ ورزشکار قمی موفق شدند در اوزان ۵۵- کیلوگرم و ۶۸- کیلوگرم با کسب نشان برنز به کار خود خاتمه دهند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم امیررضا میرزایی از استان قزوین قهرمان شد و علی مسکین از تیم اعزامی کرمانشاه به مقام دوم رسید اما و غلام‌رضا حسین جانی کاراته کای شایسته قمی موفق به کسب عنوان سومی مشترک با سید ابوالفضل موسوی از استان مازندران شد.

در وزن ۶۱- کیلوگرم میثم ادهمی از تهران به مقام نخست رسید و میلاد افشانی از اصفهان نایب قهرمان شد و ۲ کاراته کای گیلانی مقام سوم مشترک را به دست آوردند اما تیم اعزامی قم در این وزن توفیقی به دست نیاورد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم دومین مدال برنز تیم کاراته جوانان قم به دست آمد و پس از رامین قراگوزلواز استان البرز و الیاس محمدی از استان گیلان ، علیرضا قاضی کاراته کای پر تلاش قمی به همراه نماینده تیم کاراته کرمان به مقام سوم رسید و نشان برنز را بر گردن آویخت.

نمایندگان قم در اوزان ۷۶- کیلوگرم و ۷۶+ کیلوگرم نتوانستند موفقیتی کسب کنند و بدون کسب مدال به کار خود پایان دادند تا پرونده حضور تیم جوانان قم در مسابقات جوانان کشور در شیراز با ۲ مدال برنز بسته شود.

در روز نخست این رقابت‌ها نیز تیم های حاضر در بخش کاتا به هم مسابقه دادند که در قسمت انفرادی مهدی امامی (تهران) امین عاقلان(همدان) امیرحسین آرمیده (مازندران)و محمدرضا کریم زاده (کرمان) در جمع برترین‌ها قرار گرفتند.

در کاتای تیمی جوانان نیز نماینده قم روی سکو نرفت و تیم های کرمان ، مازندران اول و دوم شدند و مقام سوم مشترک به تیم های اصفهان و مرکزی رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaemnu.49nw615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما