چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : 27093
به مناسبت هفته ملی کودک

کودکان قمی ضریح کریمه اهل بیت (س) را غبارروبی می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول واحد کودک و نوجوان آستان مقدس کریمه اهل بیت (س)، غبارروبی ضریح کریمه اهل بیت (س) توسط کودکان و نوجوانان را از ‌برنامه‌های هفته ملی کودک عنوان کرد و گفت: جشن عید غدیر ویژه قشر کودک و نوجوانان نیز در هفته ولایت برگزار می‌شود.
کودکان قمی ضریح کریمه اهل بیت (س) را غبارروبی می‌کنند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام مرتضی جعفری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته ملی کودک با اشاره به برنامه‌های آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) ویژه کودکان و نوجوانان اظهار کرد: تهیه سالن ویژه کودکان و نوجوانان به اسم سالن امام خامنه‌ای یکی از تدابیری است که آستانه مقدسه برای برگزاری برنامه‌های مختلف ویژه این قشر در نظر گرفته است.

مسئول واحد کودک و نوجوان آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) با اشاره به برنامه‌های جنگ کودک، جنگ نماز و عروسک گردانی ویژه هفته کودک و نوجوان افزود: جشن کبوترانه نیز دیگر برنامه هفته ملی کودک است که ۱۸ مهرماه در سالن ولایت حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود و حضور برای همه کودکان در این مراسم آزاد است.

وی غبارروبی ضریح کریمه اهل بیت (س) توسط کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک عنوان کرد و گفت: برگزاری محفل انصارالمهدی ویژه نوجوانان نیز برنامه‌ای است که هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۶ در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به جشن عید غدیر ویژه قشر کودک و نوجوانان خاطرنشان کرد: هر هفته برنامه‌ای نیز در مقبره شهید مفتح و شهید شیخ فضل الله نوری نیز برای کودکان در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcaewnu.49n0o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما