شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 19443
حجت الاسلام حسینی به مهر خبر داد:

ثبت نام حوزه علمیه خواهران آغاز شد

قم نيوز : قم نيوز: معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از امروز شنبه آغاز شده و تا دهم اسفندماه ادامه دارد.
ثبت نام حوزه علمیه خواهران آغاز شد
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام سید مهدی حسینی اظهار داشت: ثبت نام برای تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران از امروز شنبه آغاز شده و تا دهم اسفندماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: تحصیل خواهران علاقمند در سطح دو حوزه علمیه بدون آزمون و با مصاحبه حضوری و سنجش علمی صورت می‌گیرد و مقطع سطح سه حوزه علمیه خواهران با آزمون کتبی انجام می شود.

پذیرش ۳۰۰ نفر در قم

معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران عنوان کرد: ظرفیت پذیرش در استان قم تا ۳۰۰ نفر افزایش یافته و در سراسر کشور بیش از ۱۷ هزار نفر پذیرش می‌شوند.

وی یادآور شد: خواهران می‌توانند در بخش تمام وقت، پاره وقت، نیمه حضوری، غیرحضوری و مجازی حوزه علمیه تحصیل کنند و شرط تحصیل در غیرحضوری تحصیل دو سال حضوری در حوزه است و پس از آن می‌توانند به صورت غیرحضوری تحصیلات خود را ادامه دهند.

سطح چهار سال آینده راه اندازی می‌شود

حجت الاسلام حسینی ابراز داشت: تحصیل در مقطع سطح چهار هنوز به مرحله پایانی نرسیده و امید است در سال آینده این مقطع به صورت عملی راه اندازی شود.

معاون آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با بیان این که ثبت نام از دارندگان سیکل تا مدرک بالاتر صورت می‌گیرد، عنوان کرد: خواهران علاقمند برای تحصیل در حوزه علمیه می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.whc.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

گفتنی است داوطلبان تحصیل در حوزه علمیه خواهران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.whc.ir مراجعه کنند.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcaeyn6.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

کدام قسمت باید ثبت نام کنم