يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : 22106

اعزام 17 کاروان دانشگاهیان قم به عتبات

قم نيوز : قم نیوز: مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم از اعزام 17 کاروان دانشگاهیان قم به عتبات عالیات در سال گذشته خبر داد.
اعزام 17 کاروان دانشگاهیان قم به عتبات
به گزارش قم نیوز، محمد تقی حاج ابراهیمی با اشاره به اعزام کاروان متاهلان به حج عمره اظهار کرد: با برگزاری جلسه‌ای توضیحات نهایی و وسایلی در قالب کیف بزرگ، قرآن، ادعیه، مناسک و آداب و نحوه تهیه بلیط به آنها ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: کاروان دانشگاهیان متاهل کاروان در قالب ۱۴۳ نفر ۲۹ فروردین به سرزمین وحی اعزام شده و کاروان دانشگاهیان مجرد در قالب ۱۲۵ نفر ۲۵ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم با بیان اینکه اعزام عمره دانشجویی در دو سال گذشته کاهش داشته است گفت: سهمیه عمره دانشجویی سال گذشته از ۳۰ هزار به ۱۵ هزار نفر کاهش پیدا کرد و این مسئله در استان سبب کاهش تعداد کاروان‌های اعزام شونده به حج عمره به دو کاروان شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ در اعزام دانشگاهیان به عتبات مشکل و محدودیتی وجود ندارد و در سال گذشته ۱۷ کاروان به کشور عراق اعزام شدند.

حاج‌ابراهیمی عنوان داشت: سهمیه استان ویژه اعزام به عتبات در هر نیمسال دو کاروان بود ولی به دلیل استقبالی که از اعزام عتبات صورت گرفت، با رایزنی‌هایی که با ریاست ستاد صورت گرفت، سهمیه استان ویژه این اعزام افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcai6nu.49nuw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما